snap heel goed dat je bang bent voor de toekomst meid, hebben jij en je man het al gehad over hoe nu verder of ben je daar nog niet aan toe? ben je al helemaal hersteld van de overstimulatie? wil nog een keer benadrukken dat ik nu zwanger ben van gemiddelde emmies en dus niet van toppers dus hopelijk geeft dat een beetje hoop. knuf van mij!!!
ja we praten eigenlijk wel elke dag over hoe nu verder, soms voel ik mezelf heel zwak omdat ik zie dat andere meiden al heel wat pogingen erop hebben zitten en ik na 1 poging al twijfel heb. voornamelijk door de overstimulatie twijfel ik heel erg, het was erg heftig en volgens de arts kantje boord voor de IC. dus dat maakt mij erg bang. en zou er ook weer voldoende zaad zijn de volgende keer, het zou eerst TESE worden, en het was eigenlijk een wonder dat mijn man met de punctie (na 2 potjes vullen) genoeg zaad had. maak ik me teveel zorgen? denk ik te negatief? ik weet het zelf ook even niet. maar goed de tijd zal het leren... ik zit nu sterk te denken aan icsi in eigen cyclus, ik hoop dat met het gesprek in het zh er meer duidelijkheid mag komen. ik ben weer volledig hersteld van de overstimulatie gelukkig. en jou verhaal doet me zeker goed, zwanger van 1 of 2 gemiddelde emmy's, super!!!! knuff!
lıeverd, nogmaals een hele dıkke knuffel van hıer uıt turkıje. ık denk aan je en neem je mee ın mıjn smeekgebed xxx
Lieve Mounia, hoe is het met je? Fijn te horen dat je lichamelijk alweer aardig opgekrabbeld bent... Ik heb vandaag met de TP nagevraagd hoe het nou zit met de cryootjes (was na jouw verhaal érg verbaasd te horen dat er bij mij een 7-cellig cryootje werd teruggeplaatst) en dr M vertelde dat het niet zozeer afhangt van hoeveel cellen, maar meer van hoe helder die cellen zijn en hoe "sterk" ze delen ofzo. Blijft hoe dan ook zwaar k**** dat ze van jullie niks ingevroren hebben . Ik hoop dat jullie samen tot een beslissing over de toekomst kunnen komen waar jullie allebei achter staan, heel veel sterkte.
Hey Mounia, Ik had alleen overstimulatie qua bloedwaarden, verder lichamelijk daar niet echt last van gehad. Als ik wel een TP had gekregen, dan was het waarschijnlijk helemaal mis gegaan. Doe rustig aan meis, begrijp heel goed dat je twijfels hebt enzo. LIefs
bright, ja ik snap dat je dan geen TP hebt gekregen, en succes met het afwachten naar je eerste cryo behandeling. miepie, ow intressant zeg, dan waren waarschijnlijk mijn emmy's niet goed kwa cellen. hoe was de TP? ik duim voor je meid! elif, dank je wel schat! veel plezier in turkije, xxxx
Hey lieverd ik hoop dat je dit nooit meer hoeft mee te maken en dat je spontaan een wondertje krijgt dat hoop oik echt heel diep uit mijn hart want dat verdien je echt. Wilde even laten weten dat ik en je neefje heel veel aan je denken xxx
Mounia, ook even een berichtje van mij. Ik denk aan je en wens jullie veel succes met de verdere beslissingen of en wanneer jullie doorgaan. Ik snap heel goed na zo'n heftige poging dat je het neit meer ziet zitten. Knuffel meid.
Hé Mounia... ben net terug van vakantie en vroeg me af hoe het met je is nu. Al bedacht wat jullie nu gaan doen/al gebeld met het AMC, of laten jullie het even rusten? Denk aan je...
miepie, ten eerste GEFELICITEERD! echt super meid! we laten alles nog even rusten, het gaat nu ook goed en mijn man is binnenkort een paar weekjes vrij dus willen we even allemaal leuke dingen gaan doen.
hey lieverd, wat goed dat jullie ff allemaal leuke dingen gaan doen. Denk iedere dag aan je! ff wat afleiding, ik neem je iedere keer in mijn smeekbedes. xxxxxxxxxxx
Fijn te horen dat het goed met je gaat, en goed dat jullie even tijd voor jezelf nemen en van elkaar genieten! Ik blijf voor je duimen en hoop dat dat wondertje van jullie er wel gaat komen. En dank je wel... voel met wel een beetje schuldig tegenover jou/jullie... hoe kan het jullie zó tegenzitten en ons relatief zo meezitten? Niet eerlijk....
miepie, dank je wel lieverd, en het voelt op dit moment ook wel goed even zo. en voel je vooral NIET schuldig meid,en tuurlijk wil ik liever ook zwanger zijn, tuurlijk wil ik eindelijk van alle daken kunnen schreeuwen dat ik ook eens eindelijk zwanger mag wezen. maar helaas zit het er (nog) niet voor mij in. wij meiden in de mmm zitten in het zelfde schuitje dus ik gun het je heel erg meid, dus nogmaals een dikke felicitatie van mij kant naar jou toe! elif, dank je lieve schat! ik denk ook veel aan jou, en nog 6 dagen he! ben benieuwd laat het even weten hoe het ging goed?
lieverd, ik hoop met allah's wil dat we samen tegelijk zullen beginnen. Neem zeker je tijd. Maar het zou geweldig zijn. xxxxxx