lisa, ja het gaat best goed eigenlijk, soms nog dipjes maar dat hoort erbij mannetje heeft nog lekker vakantie, dus we proberen elke dag wel iets leuks te doen. en binnenkort bel ik weer even met het zh voor een afspraak.
Hey Mounia, Kwam even kijken hoe het met je is! Nog wat leuks gedaan in de vakantie? We hadden vandaag in ieder geval lekker weer! Zag dat je man nog vakantie had. Moet hij volgende week weer aan het werk? Geniet nog even van deze dagen samen!
hey lieverds, was een beetje erg afwezig de laatste tijd, maar alles gaat goed hier. de vakantie van mijn mannetje is alweer voorbij jammer genoeg, wat gaat de tijd dan toch snel he! haha mijn man en ik hebben hebben sowieso besloten om dit jaar nog helemaal niks te doen kwa MMM. we gaan wel nog op gesprek. gr mounia
Hey Mounia, kwam na mijn vakantie ook weereens hier spieken. Jullie gaand e rest van het jaar niet verder lees ik? Misschien volgend jaar? Of zijn jullie daar nog neit uit. Rust maar lekker uit meid, ik denk aan je!
ik heb 30 september een afspraak in het ZH zora, we denken volgend jaar weer verder te gaan, ik heb binnenkort een gesprek en ik hoop dat er dan voor ons wat meer duidelijk word.
Hé lieve Mounia, kwam ook even spieken hoe het met je gaat. Benieuwd wat er de 30e uit het gesprek komt... Dr T wist mij twee weken geleden te vertellen dat er momenteel geen nieuwe mensen voor zoek-ICSI worden "aangenomen", dus alleen mensen die al op de wachtlijst staan of al een eerdere poging gedaan hebben. Daarnaast is er extra labpersoneel aangenomen. Hoop dus dat jullie als jullie straks door willen niet te lang hoeven te wachten... en tot die tijd lekker de tijd voor jullie zelf nemen! Laat je even weten hoe het gegaan is de 30e? Liefs, Miepie
Miepie, ow dat betekent dus geen (lange) wachtlijst voor zoek icsi, dat is wel mooi! hoe is het verder met jou?? het gesprek is jammer genoeg verplaatst naar eind oktober tegen die tijd laat ik wel even weten wat er uit het gesprek is gekomen.
he balen dat het gesprek verzet is. Weer langer wachten. Maar daar zijn we inmiddels wel bekend mee he....helaas. Ik hoop dat de tijd een beetje snel voorbij gaat meid. Liefs Zora
hey linda, ja de verbouwing is klaar ben er helemaal blij mee! alleen wil ik onze oude slaapkamer een andere kleur geven, maar dat komt nog wel.
Hey Mounia, Kom natuurlijk ook even kijken hoe het met jou is! Wat vervelend dat het gesprek is verzet, vind het ook nog wel een eind naar voren gezet, bijna een maand. Fijn dat je uit de verbouwing bent, da's ook altijd een hele ellende.(vind ik zelf tenminste, kan niet zo heel goed tegen rommel, haha) Maar wel mooi dat je er blij mee bent! Hoe is het verder met je?
Elin, ja lang he een maand!verder gaat het goed met me, heb me briefje met vragen al klaar voor het gesprek in het ZH haha. hoe is het met jou??? ik zie dat je 2de poging is begonnen!!hoe kon ik dat nou missen, nou meid ik ga je zeker volgen, spannend allemaal hoor,veel succes!
Hey Mounia, Goed van je dat je een briefje met vragen hebt gemaakt. Ik probeer dat ook wel eens, maar op één of andere manier lukt mij dat nooit. Maar door het op te schrijven, ben je er in ieder geval zeker van dat je niks vergeet te vragen. Hier gaat alles goed, ben idd weer met de tweede poging bezig. Vind het wel erg spannend allemaal. We hebben nog wel in het zh gevraagd of we er deze x twee teruggeplaatst konden krijgen. In eerste instantie zeiden ze van niet, maar nu gaan ze toch een aantekening maken voor Zwolle. Dus er is nog een hele kleine kans dat we er alsnog twee terug krijgen. Dat voelt toch weer als meer kans. Hoe is dat bij jou? Krijg jij er standaard twee terug geplaatst? Ik vind het wel heel erg krom, dat we daar zelf niet over mogen beslissen. Maar goed, tis helaas niet anders.
Hé Mounia, nog 2 weekjes... Al veel vragen op papier staan? Hebben jullie inmiddels zelf al een idee of/hoe jullie door willen gaan? We lopen elkaar net weer mis, ik zit er eerder die week om de eerste uitslagen van het bloedonderzoek door te spreken. Fijn dat de verbouwing helemaal af is, even een rustig plekje thuis... Welke arts (geen naam , maar omschrijf maar, of eerste letter) wil je zo graag dat je daar zo lang op moet wachten? Bizar hoor...
Miepie, Ja ik heb inmiddels een kladbriefje vol met vragen en opmerkingen hihi. We lopen idd elke keer elkaar maar mis he, ik ben benieuwd naar je uitslagen. Ja echt heerlijk dat me huisje af is hoor, ben er helemaal blij mee!De arts is dokter T , teminste ik hoop het (amc kennende...), ik had de vorige afspraak al moeten verzetten omdat ik iemand anders had, maar ik wil perse hem spreken, want hem had ik altijd.