Linda, aaaaah wat leuk een jongen en een meisje, dat was/is altijd stiekem mijn droom om zwanger te zijn van een jongen EN een meisje Gefeliciteerd meid!!!!! Met mijn pleegje gaat alles super, zaterdag nog naar de optocht van sinterklaas geweest,vond ze heel intressant. mari, dank je! elin, ik ga deze week ergens bellen, heb hem nog steeds niet binnen.
Hey lieverd echt stom dat ze hem nog steeds niet hebben opgestuurd. Terwijl de arts had beloofd om dat wel snel te doen. Ga er echt achteraan bellen schat laatze maar weten dat dit nergens op slaat. Dikke knuff
Hey Mounia, Kwam even kijken hoe het met je is. Heb je er al achteraan gebeld? Echt belachelijk dat je er zelf zo vaak achteraan moet! Laten ze gewoon hun werk doen, tis ook wel heel veel moeite om even iets op te sturen!
Joepie! De doorverwijzing is vandaag eindelijk op de post gegaan! (zegt het zh) Volgens hun is er steeds wat misgegaan,maar ze verzekerde me ervan dat hij nu écht op de post is Het voelt weer als een stapje dichterbij
Yes de doorverwijzing is binnen! Zodra ik groen licht van de verzekering heb, maak ik meteen een afspraak in Belgie.
Heh heh eindelijk is het binnen! Nu maar snel het antwoord van de verzekering en jullie kunnen eindelijk verder!!!
Hey meid, Eindelijk is je doorverwijzing binnen! Mocht ook wel een x! Nu hopen dat de verzekering niet zo lang op zich laat wachten. Dan kun je eindelijk weer verder! Spannend allemaal weer! Dikke knuffel!
Super! Hopelijk hoor je snel iets van je verzekering meis! We gaan ervoor in 2010, zwanger worden van onze mooie kiddies
In het nieuwe jaar ga ik bellen naar de kliniek in Belgie kan niet wachten en mijn mannetje ook niet, we voelen ons helemaal happy In het nieuwe jaar word ook bekeken of mijn pleegdochter langdurig hier gaat blijven (inprincipe voor altijd dus) of terug naar haar ouders gaat. Dus dat is ook allemaal super spannend!
Ohw wat spannend mounia. Ik hoop dat ze bij jullie mag blijven!!! En heel veel succes met de afspraak maken
Spannendddddddd Ik ga duimen dat jullie snel terecht kunnen en dat jullie pleegje voor altijd bij jullie mag blijven. Op naar een super 2010!