Mounia: Bij deze ook mijn wens voor jullie voor 2010: Dat het een prachtig en bijzonder jaar mag worden.
Dank jullie wel lieverds!!!!!!!!!!!!!2010 moet gewoon HET jaar worden! Ik wens jullie en al mijn andere forumvriendinnetje al het beste toe, xxxjes
Hey lieverd, Wat spannend allemaal!!!!! En zoals hierboven ook al wordt geschreven; 2010 gaat gewoon jou jaar worden! Dat moet gewoon, ik voel het! Voor nu een hele dikke knuff!!!!
Hey Mounia, Kom even kijken hoe het met je is. Weet je al wanneer je naar België gaat bellen? Spannend allemaal! Ik ga heel hard voor je duimen dat in 2010 al je wensen uit mogen komen! Dikke knuff!
Elin dank je meid! meiden volgens mij ben ik zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik was overtijd dus ik testen, en ja een licht streepje!Streep is streep toch????
een lichte streep zegt ze dan die is vettttttttttt posiiiiiiiiiiiiiii whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vannacht toen je me om 3 uur belde kon ik niet zo hard schreeuwen dus nu vanuit hier WHAAAAAAAA lieverd !!!!! je weet woorden schieten tw kort maar volgens mij is het echt vet waar!!!! DIT IS ZO EEN MEGA WONDER HE WAUWWWWW Ik word tanteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
dit is zo super. wauw! moet je nagaan je zou een afspraak maken deze week om te starten met KID. En nu ben je zwanger terwijl de kans nihil was. wauw, wauw, wauw
Pfff ik kan het gewoon niet geloven!IK ja IK heb een posi test!Ik dacht altijd dat wonderen voor anderen zijn, ben zo dankbaar dat ik dit mag meemaken! Snik snik!
aaaah lieverd toch dit hebbnen jullie zo verdiend. JOUW positieve test JIJ bent zwanger net als wat je in je andere topic ook al zei dit is gewoon zo onwerkelijk. JIJ!!! BENT ZWANGER. JIJ hebt een topic in IK BEN ZWANGER!!!
*gooit der beschuit aan de kant* Whaaaaaaaaaaaaaaaat zeg je? Dat meeeeeeeen je? Whaaaaaaaaaaaaaaa Schiet is op met die foto Kippenvel over mn hele lichaam meis, wat een wonder! Ik zou zeggen .. koop een paar testen, zorg dat ze mooi posi zijn en stuur ze allemaal op naar het ziekenhuis! Laat ze maar eens zien dat het echt wel kan 2010 is het jaar van de wonderen. Geweldig. Gefeliciteerd meis!
Miepie, dank je wel lieve schat! Dreamer, haha wat een leuk berichtje! ik zit al de hele tijd te klooien hoe ik mijn test hier moet zetten, mischien weet mamavanbatuhan het wel???
hahaha miepie dat van die testen zei ik ook tegen Mounia hahaha laat ze maar is zien Ja schat ik probeer het voor je stuur die foto maar
De test hij was heel donker. Ik heb hem in psp geprobeerd te verhelderen. huh lukt niet ff nog een keer
Ik zit hier met dikke tranen van blijdschap!!!!!!!! Lieverd ik ben zooooooo blij voor jullie. Jullie hebben dit verdient! masha'Allah ( sorry ken er geen ander woord voor) xxxx
Wauw Mounia, kippenvel over mijn rug en traantjes in mijn ogen!!!! Wat is dit een wonder, wat geweldig, wat super, wat te gek, fantastisch!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo zie je de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Weet je al hoe ver je zwanger bent? En nu de echo plannen!! Ik ben helemaal hyperdepiep!! Joehoe!!!!!!!