Dank je wel schatten! Ow ik ben zo blij! Ik heb net even snel uitgerekend dat ik uitgerekend ben rond 9 september, ik zou nu 4/5 weken moeten zijn.
WHAAAAAAAAAAAAAAAA hoe kan dit!! Wauwwww!! Van harte meid!!! Allah of geen Allah... DIT IS EEN WONDER!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig meid!!! Ben echt heeeeeel BLIJ voor je!!! Onvoorstelbaar!!! Hoe reageerde je man hier op??
wat lees ik nou??? ZWANGER?? wat geweldig!!!!! na die tegenslagen dan toch een wondertje, GEFELICITEERD
Ohh wat ontzettend gefeliciteerd! Zag ineens je topic staan bij 'ik ben zwanger'! En zo grappig hoe je zus reageert hahaha Enne.. een streepje is een streepje???????????/ zelf met een vage foto zie ik een super posi test!!! Geniet er lekker van! 9 september is voor mij ook wel een speciale dag Was mijn laatste NOD
Dat is een dik posi test meis Echt super! Ik blijf in mn dromen geloven, want wonderen bestaan. Jij bent het levende bewijs. Meis, geniet er maar lekker van!
Wauw Mounia, ik moest even met mijn ogen knipperen hoor! Wat een wonder! Het is je van harte gegund! Geniet ervan meis! Van harte gefeliciteerd! Liefs Zora
Dank jullie wel meiden! Ik heb jullie lieve berichtjes wel 10x gelezen (als het niet meer is haha) echt heel erg bedankt voor de lieve woorden en felicitaties. Ik gun het jullie ook zo erg!!!!!!!!!!
mounia! ik zag je ' zwanger voorbij komen ' en ik verslikte me gewoon in mijn thee! wat GEWELDIG! ik ben zo blij voor je! zo op de rand van KID en dan nu dit! ontzettend gefeliciteerd! jullie zijn samen tovenaars en jullie gaan een prachtwonder maken met deze truc! SMAK!! *snif* *huil*
mounia ik moest 2 keer lezen, maar het staat er echt, wat geweldig nieuws. Wat een wonder ga er van genieten!!! ik blijf je volgen....
mounia, wat een wonder! Gefeliciteerd! Jij bewijst maar weer dat wonderen echt bestaan! Lieefs beehappy
Wauw Mounia! Dit is gewoon ongelooflijk! Zo vlak voor het KID-traject... . Een echt wonder! Geniet ervan! Goh, ben helemaal van mijn melk! Zo'n goed nieuws! Wat een manier om 2010 te beginnen...
Mounia, van harte gefeliciteerd!!! Wonderen bestaan en dit wonder is jou van harte gegund. Ik word er helemaal stil en blij van.
Hey lieverd, WAUW!!!! Mounia, je bent zwanger! Gefeliciteerd! Wat een onwijs mooi nieuws! Wonderen bestaan dus toch! Het is je zo gegund!
Ow meiden ik zit dit jankend te lezen, tranen van geluk natuurlijk! Ik voel me zo blij en ontroerd bij het lezen van de berichtjes, dank je wel lieve schatten!! Klingel, hahaha ow lekkerrrr jip en janneke chamagne!!