Mounia gaat voor "zoek"-ICSI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mounia, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nou jaaaaaaaa zeg!
    Jeetje, wat moet ze zich verrot voelen zeg :(
    Meis, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en ik duim dat het positief zal zijn!
    Hele dikke knuff.

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wat een stelletje.......... daar. Tjonge, jonge. Niet te geloven.
    Mounia, ik hoop echt van harte dat alles goed is.

Ik duimmmmmmmmmm!!! Denk aan je!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    pffft, wat een ellende...:(
    ik duim heel hard door hoor meid!!!!
    ik hoop snel iets (GOEDS;)) van je te horen!!

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Nou meiden ik ben net thuis.
    Zoals mamavanbatuhan al schreef was het niet gladjes verlopen!:x

Als eerst ging ik naar de huisarts om mijn formulier voor het bloedprikken te halen.
    In het ziekenhuis aangekomen ga ik nog naar de WC omdat ik erg zenuwachtig was.
    Ik loop naar de balie van het bloedprikken geef mijn formulier en ik wacht.
    Zie ik opeens een potje;), huh ik moet een urinetest doen?Dat kan niet zei ik meteen!
    De baliemedewerkster zei dat het op het formulier stond en ik dacht oke, ik ga wel plassen (als het nog lukt).
    Het is gelukt,maar wel erg weinig urine.
    Maar goed ik loop de hal van het ziekenhuis in en belde de huisarts, heeft ze pauze!!!!:xIk dacht ik ga weer terug naar die balie, dus ik weer aan die baliemedewerkster vragen of er echt niet op die formulier staat dat ik een bloedtest moest doen.
    Ze heeft weer voor mij gekeken, en nee het stond er niet.
    Oke ik wist toen 100% zeker dat die huisarts niet erg slim is (zacht uitgedrukt!Heb in de ochtend nog een heel gesprek met d'r gehad)

Ik ben toen naar de huisarts toegegaan, daar aangekomen vertelde ik meteen mijn verhaal aan de assistente.
    De assistente pakte meteen een nieuw formulier en ging zoeken waar ze het goede kruisje moest zetten.
    Na weet ik veel hoelang nog niks gevonden!
    Toen adviseerde ze mij op plaats te nemen in de wachtkamer, toen ging ze verder zoeken (daarna hoorde ik haar nog afwassen;)).
    Even later liep ze naar 1 van de huisartsen toe en gingen ze met z'n 2tjes zoeken waar ze nou dat goede kruisje moesten plaatsen!

Ow meiden ik kon ze wel opeten!!!!Ik ben altijd héél begripvol en beleefd!Maar vandaag had ik het niet meer.

Even later riep de assistente mij en zei dat ik hier wel een urinetest kon doen:$, Nouuu jaaaa, daar kom ik helemaal niet voor!
    Ik wéér alles uitleggen.
    Toen zei ze dat het waarschijnlijk zo is dat het ziekenhuis alleen maar 1x in de week zwangerschapstesten doen;).
    Ik moest weer in de wachtkamer zitten, en hoorde dat de huisarts het ziekenhuis zou bellen.

Even later (nou even, een halfuur ofzo) riep een huisarts mij.
    Ik daar zitten en kreeg te horen dat het ziekenhuis zwangerschapstesten onder urinetesten verstaan:(.
    Ik zei hoe kan dat nou!
    Toen zei ze dat ze het hoofd van het lab heeft gesproken en ze hebben afgesproken dat hij de huisarts zou bellen als hij mijn urine heeft onderzocht.

Toen ging ze mij uitleggen wat ze zochten in de urine...o jawel HCG!
    Pfff ik heb in de MMM gezeten dat wist ik al!
    Ze zei even later van "wat een wonder he" Ik zeg Jazeker! Al helemaal zo vlak voor de KID.
    Zegt ze: "wat is KID?" :$ En dat noemt zich eeen huisarts!
    Nouuuuu, nadat ik zei wat KID is zei ze : "o jaaaa".

In ieder geval (wow veel te uitgebreid geschreven!!!sorry meiden ben even helemaal opgefokt!) ze belt me eind van de middag terug met de uitslag.
    En aan de hand van die uitslag worden er dus verder afspraken gemaakt.
    Ik zei al dat als die negatief is ik bloedtest EIS!

En nu zit ik thuis helemaal opgefokt,onzeker,bang,boos en verdrietig.

Nog bedankt voor de lieve berichten meiden!En Mamavanbatuhan jij bedankt voor het opdaten en de ontzettende lieve woorden!!!!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeeeemig, hoe moeilijk is het om even te laten prikken op beta-hcg zeg!
    Kom maar hier en neem mijn formulier maar (ligt al klaar ivm direct bloed moeten prikken bij zwangerschap)
    Wat een stuntels daar zeg!

Meis, ik hoop dat de urinetesten een positieve uitslag geven en je nog zwanger bent.

P.S. je sprak KID uit als kit zeker?
    De meeste artsen kennen het alleen als kaa ie dee vreemd genoeg.
    Waarom ze het niet uitspreken in de afkortingsvorm weet ik ook niet.

Meis, mn duimen draaien voor je!
    Hele dikke knuff.

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Dreamer, Ja ik zei eerst kit....toen keek ze me aan van huh...toen zei ik kaa iiii deeee...keek ze me weer aan...toen zei ik al heel snel Kunstmatigeinseminatie donorzaad,en toen viel het kwartje bij d'r.

Dank je wel voor je medeleven schat!Lief!!!

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Mounia, hou je taai meis!!!

Wat een stelletje domme dozen had jij mee te maken zeg! Pfffff :$

Ik duim me rot voor je!! dikke knuffel

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Nicoletta dank je lieverd!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje zit gewoon te trillen....... ik duim me rot!!!!!!!!!!!!!

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey lieverd,

Nou ja zeg!!!!! Wat een verschrikkelijke domme mensen daar!
    En wat belachelijk dat ze je geen bloed laten prikken. En wat ik helemaal stom vind is dat ze je pas eind van de middag terugbellen. Een urinetest is voor hun een fluitje van een cent en dan laten ze iemand zo lang in onzekerheid! Bah, kan hier gewoon boos om worden. Maar ja, daar schiet jij natuurlijk niks mee op. Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen! En een hele dikke knuff!

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jeetje... heb net de afgelopen pagina's teruggelezen... wat heftig allemaal. Ik hoop echt zo dat je zwanger bent! Dat je straks een positief telefoontje krijgt!!!!!!!!!

En wat een domme dozen daar bij de huisarts zeg :x

Sterkte met wachten... ik duim ook mee!!!!!!!

12. Seth

Seth Niet meer actief

.......................
    Soms vraag ik me af of ze verdomme nog ergens een beetje na kunnen denken, laat staan hun werk goed doen....!!

Potverdomme, situatie is al kut genoeg... (schrijf maar even zoals het is...) en dan nog een hoop gezeik ook.....:x

nouja.. hoe dan ook... ik ga duimen op een mooie goed uitslag....

13. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    sterkte meid, wat een kansloze mensen zeg tsjonge jonge en daar betaal je dan elke maand voor. gaat helemaal nergens meer over, ik hoop zo op positief nieuws meis. en wat je zegt idd een bloedtest eisen hoor.

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nou jaa.... Waar heeft die HA d'r papieren gehaald zeg :xIk voel gewoon plaatsvervangende schaamte! Wat een domme ezel!!
    En dan laten ze je ook nog zo lang wachten... het is onvoorstelbaar!

Ik brand een kaarsje voor je. Ik hoop op een goede uitslag!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Niet normaal zeg!! :x Dat zijn dan artsen, ongelofelijk...

Hele dikke knuffel meis en ik ga heel hard doorduimen voor jou, je man en het wondertje in je buik!!

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mounia, veel sterkte en ik hoop dat het toch nog goed komt!

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Lieverd, weet je al meer?
    Hoe voel je je nu?
    Hoe is je man eronder?

Ik duim voor een positieve uitslag!

18. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Lieve Mounia, gaat ie nog een beetje met je????

dikke kus!!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mounia, heb je al iets gehoord?
    je moet er echt gewoon op staan om je HCG waarde te laten prikken, heb ik gisteravond ook gedaan, nu weet ik wel waar ik aan toe ben!

ik duim voor je dat je gewoon mooi zwanger bent van je eigen vent!

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb nog niks gehoord,wat duurt dat wachten lang!Ik zit nog helemaal na te balen van wat er vandaag is gebeurd, ik had zo graag een bloedtest gehad!

Mijn man is ook erg nerveus!Hij baalt dat hij vandaag geen vrij kan krijgen, pfff die arme schat van me hoort eerst dat bio kinderen van hem er hoogstwaarschijnlijk niet inzitten, en dan gebeurt het mooiste waar hij alleen maar van kon dromen!En dan is vandaag dit weer gebeurt :(

Verder voel ik me vreselijk moe! Ik kan mijn gedachtes ook nergens anders op zetten, gelukkig laat mijn pleegje mij veel lachen :)

Luuske, Ow meid ik lees je onderschrift :( Wat een pech heb jij al meegemaakt zeg en maak je wéér mee!Ik hoop jou ooit gauw eens te mogen feliciteren en dat het dan lekker 9 maanden blijft zitten!

Deel Deze Pagina