Ja ik heb een urine test gedaan!5 minuten werk! Dat was geeneens de bedoeling en ik vermoed dat deze negatief is, maar toch wil ik dat ze bellen!En dan zou ik een bloedtest kunnen eisen!
Belt ze je op je huis of mobiel? (iets positiefs: de kinderarts zegt soms ook dat ze mij bijvoorbeeld aan het einde van de dag belt en een keer belde ze zelfs rond 18:30)
Ik weet niet of je er uberhaupt de puf voor hebt, maar je kan heel brutaal zijn en naar de eerste hulp gaan. Ik heb het zelf één keer gedaan vanwege grote onzekerheid over een zwangerschap en een verloskundige die niks wilde checken. Ze keken niet eens raar op toen we daar aan kwamen zetten. Ik kreeg meteen een echo en binnen een uur hadden we de uitslag van het bloed. Hiervoor zijn ze natuurlijk niet bedoeld, maar soms breekt nood wetten. Misschien vind je dit wel te, maar ik wilde je de tip toch meegeven.
Ja klopt, ik ben ook weleens rond 18.00 uur pas gebeld, maar dat was met mijn eigen huisarts (die werkt er nu voor de komende halfjaar niet) en dat wist ik meestal ook, zij zei dan dat ze bijvoorbeeld om 18.00 zou bellen en dat deed ze stipt!Maar deze tuthola is alles behalve stipt! Mag en kan dat wel op een spoednummer bellen?Is dat niet voor gevallen die levensbedreigend zijn?En word ik dan niet automatisch doorverbonden met 112??(zou wat zijn zeg hihi) Het zijn opties waaruit ik moet kiezen als ik bel, optie 1 spoed voor levensbedreigende situaties, optie 2 herhaalrecepten inspreken, optie 3 contact met assistente.
Wat een ramp lieve Mounia.....dit geloof je echt niet!!! Ik denk aan je en stuur je bergen kracht toe nu!! Liefs, Koosje
Gewoon 1 nemen, je wordt volgens mij niet doorverbonden met 112. Je kunt altijd nog zeggen dat je door de zenuwen verkeerd gedrukt hebt.
Mounia, ik ben zelf doktersassistente (maar nu thuismoeder).. bel gewoon op dat spoednummer, dat gaat er daar een ander belletje en krijg je alsnog de assistente. Bel zelf ook weleens op het spoednummer omdat mijn huisarts altijd maar tot 11 uur bereikbaar is en ik soms s'middags opeens blaasontsteking krijg of laatst toen mijn dochter met haar hoofd tegen de tafel was gevallen. bellen dus!
Volgens mij gaat ze heeeel vervelend doen als je voor de spoedoptie kiest. (ik zat een keer aan de balie bij de HAP voor batuhan, iemand had voor de spoedoptie gekozen en pfoe boos dat ze was. Ze gooide hoorn erop)
Als ze irritant doen dan moet je maar beginnen over hun ontiegelijke slechte houding naar jou toe gezien je voorgeschiedenis en je daarom de spoedlijn belt.
Meiden mamavanbatuhan zat mee te luisteren (dank je wel lieverd) en de uitslag is al zoals ik vermoedde negatief (vooral met dat beetje urine wat ik had) maar toen ze die woorden zei bonkte mijn hart in m'n keel! Verder heeft ze niet de uitslagen van de waardes gekregen waar ze om vroeg. Ik zei daarna meteen ik wil morgen een beta-hcg bloedtest doen! Ze zei dat het ziekenhuis dat niet doet, ze testen alleen met urinetesten. Ik vind dat zoooo raar!Ik bedoel ze doen daar ook IUI enzo,bloedtesten moeten toch vanzelfsprekend zijn! Ze laat morgen een andere huisarts (zij is morgen vrij) bellen naar het lab of dat ze voor mij aub een bloedtest willen doen. Die andere huisarts zal mij dan bellen morgen. Alleen zit ik met het volgende ---> HET WEEKEND!Hoe kom ik daar doorheen?! Verder hoopt ze op een zwangerschap, ik bloed nog niet, en ben nog nooit zo ver overtijd geweest. Ik weet niet meer wat ik moet denken Ik ga morgenochtend het AMC bellen (ziekenhuis waar ik de ICSI deed) ik hoop dat ik anders daar bloed kan laten prikken. (Ik ben vandaag in het ziekenhuis van Hilversum geweest,daar woon ik namelijk) o meiden waarom gebeurt dit toch?!!!
:x Echt ongelofelijk dit...... :x Hoe kunnen ze je dit aandoen, terwijl ze weten hoe belangrijk dit is.... Ik hoop dat je inmiddels duidelijkheid hebt, of snel een bloedtest krijgt! Sterkte.... Ik duim nog steeds!
wat een ellende meis, ik zou idd bij het ziekenhuis waar je hebt gelopen of loopt voor je behandelingen bellen voor een bloedtest dat is toch het minste wat ze kunnen doen. heel veel sterkte meissie
Ohh... lees nu je berichtje... (ik was aan het typen toen je je berichtje typte) pfff.... ik hoop echt dat de bloedtest positief is! En je moet gewoon de uitslag VOOR het weekend krijgen! Volgens mij kunnen ze dat toch snel zien????? Of desnoods dat je in het weekend gebeld wordt. Behandelingen worden tenslotte ook in t weekend gedaan, er is altijd wel een arts aanwezig..... Meid, sterkte... nu moet je ook nog vanalles voor die bloedtest regelen... tis niet eerlijk... heel veel sterkte, duim voor jullie.....