Mounia gaat voor "zoek"-ICSI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mounia, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey lieverds,

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb moeten laten maar ik heb getest en het is negatief :(
    Ik weet het even allemaal niet meer,ik voel me helemaal op!

Ik had jullie al eerder verteld dat mamavanbatuhan pitbull heeft gespeeld, ik zou vanavond bij een arts van spoedeisende hulp (als ik het goed heb) een echo kunnen laten doen.
    Maar het is in een andere stad best lang rijden, ik hoop dat we met dit weer er vanavond heen kunnen!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mounia dikke knuffel en hopelijk geeft de echo duidelijkheid...

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey lieverd,

Och meissie toch! Hoe kan dit nu!!! Snap het echt totaal niet. Je verliest toch nog steeds geen bloed?
    Wat een onzekerheid, had zo gehoopt dat de test positief zou zijn! Goh, meis, weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen. Vind het zo erg voor je. Een hele dikke knuff, al zal je daar nu niet heel veel aan hebben.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Oh nee toch... Ook van mij een hele dikke knuffel! Weet gewoon niet wat ik anders moet zeggen... Het is je zooooo gegund!

5. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

Mounia hoop dat het vanavond lukt om de echo te hebben. Want hoop echt dat dat meer duidelijkheid geeft.
    Dikke knuffel vanuit hier.

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey lieverd. Komt vandaag eindelijk meer duidelijkheid in. Tot straks lieverd

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lieverd wat erg:( maar ga toch voor de echo.
    Dan zit je tenminste niet meer met die onzekerheid:(

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Lieve mounia,

Ik weet even niks te zeggen.
    Gewoon voor die echo gaan ik hoop zooo dat je toch zwanger bent!

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhh Mounia, wat een teleurstelling voor jullie:(. Ik weet niet zo goed wat te schrijven, ik vind het zo ontzettend verdrietig voor jullie dat juist jullie deze onzekerheid mee moeten maken...het had gewoon een prachtig wonder moeten blijven:(:(.
    Hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid, ik zal voor je duimen.

Sterkte meid en een dikke knuffel.....

10. Janneke13

Janneke13 Lid

17 okt 2008
    35
    0
    6
    maatschappelijk werker
    noord brabant
    Ik wil absoluut niet negatief doen, maar ik lees al een paar dagen mee en het kan ook zo zijn dat je een chemische zwangerschap had. Ik heb dit helaas zelf ook gehad. Er gaat dan iets al mis bij de innesteling, maar je hormonen kunne je nog wel een positieve test geven. Helaas heb je daarna idd negatieve testen. Ik heb dit zelf in nov gehad net voordat we in de mmm zouden stappen en het is echt een verschrikkelijk gevoel. Ik wens je veel succes vandaag.

11. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    oh mounia toch :( dikke knuffel

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oh, Mounia, wat zuur :(. Ik hoop dat de echo je vanavond meer duidelijkheid gaat geven. Wat ontzettend oneerlijk als een wondertje niet blijft....
    Had je 1 positieve test gehad, of meerdere? Ik denk idd dat de kans groot is dat zoals Janneke zei het net na de innesteling fout is gegaan, maar ik blijf duimen dat er een andere verklaring is! Sterkte....

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve meiden...

Ik zit hier vol met tranen te typen. Mounia heeft mij net in tranen opgebeld. Ze heeft bloed verloren... Het is niet veel. Maar ze heeft het gevoel dat het doorgaat zetten. Ze was helemaal overstuur. Zo heb ik haar nog nooit gehoord. Ze heeft mij gevraagd of ik dit aan jullie wilde doorgeven. Zelf kan ze het even niet meer aan. Ik heb er verder geen woorden voor.

Lieverd.... woorden zijn voor ons niet nodig. Je weet hoeveel pijn mij dit doet.

Misschien is het niet goed dat ik alsnog positief wil blijven (omdat ik het negatieve niet wil geloven) Ik had ook bloed verloren. Misschien is het niks... Kon ik maar iets voor je doen. Kon ik maar....

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Miepie ze had een dikke posi test. Daarna een wat lichtere positieve test. En ze had hele vette positieve ovulatitesten. Voor de rest allemaal negatief.

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ik word er zelf verdrietig van :(

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Oh bah Mounia wat erg, waarom wil dit wondertje niet blijven zitten...
    Dikke knuffel....en heel veel sterkte.

17. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    :(:(...tranen in mijn ogen...wat is het toch oneerlijk.....:(

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ohw nee lieverd wat erg:( dit mag toch niet waar zijn:(
    Pfoe ben er sprakeloos van, wou dat ik iets voor je kon doen:(

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, Mounia... zó oneerlijk.... zou willen dat ik iets voor je kon doen....

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb haar net weer gesproken... Vreselijk!!!! Ze heeft zo veel verdriet. Denken jullie dat de kans nog bestaat dat het goed zal komen. (ik heb ook een bloeding gehad tijdens mijn zwangerschap, maar testte wel positief) Of.....?

Deel Deze Pagina