Ik hoop hard met je mee, mamavanBatuhan, maar ik ben bang dat als het hcg al zo hard gekelderd is dat het van positieve testen nu naar negatieve testen is gegaan de kans erg klein is... maar blijf toch heel hard hopen!
ach nee... wat vreselijk.... ach lieve mounia ik wil je een heel erg dikke knuffel geven. ben je zo hard van je kortstondige roze wolkje gevallen. na heel kort superblij zoveel onzekerheid en dan nu een nega test en bloed. heel erg veel sterkte, ik heb zo geduimd maar het mag allemaal niet helpen. ik hoop dat je rust/liefde kan vinden bij je man en je lieve familie. en ook hier kan/mag(moet?) je het halen. ik weet precies hoe je je voelt... en ik hoop dat jij, over een tijd, ook weer vooruit durft te kijken, met vertrouwen. heel veel liefs....
Oh nee lieve Mounia wat erg! Een miskraam is vreselijk, maar in jullie geval is het werkelijk afschuwelijk. Dat kleine lieve gewenste wondertje wat er niet mag zijn. Het is zo oneerlijk en mijn hart breekt bij het idee hoe jullie je nu moeten voelen. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen en een hele dikke troostende knuffel!
Lieve lieve Mounia, Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Het is ontzettend oneerlijk eerst hoop te krijgen en dat het je daarna weer afgenomen wordt. Het is zo gemeen en pijnlijk allemaal. Ik wens je ontzettend veel sterkte, meer dan dat kan ik je niet zeggen.... dikke knuffel
Mounia een hele dikke knuffel en je weet me te vinden he. Mvb : eerlijk ik denk echt dat het mis is gegaan de negatieve testen en nu bloedverlies is iig niet hoopvol.
De rillingen lopen me hier over de rug! Wat verschikkelijk moet dit zijn!! Heel veel sterkte en een virituele knuffel!
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen... wat ontzettend heftig en wat ontzettend verdrietig... Heel veel sterkte.....
Lieve Mounia, Door problemen met site icm laptop kon ik niet eerder reageren maar ik wil jou ook mijn sterkte overbrengen. Ik vind het werkelijk waar te verschrikkelijk voor woorden voor jullie... Wat een vreselijke ellende, wat een verdriet... Ik weet niet hoe het voelt om een miskraam te hebben, maar dit is te verschrikkelijk voor woorden... Een wonder van jullie beiden samen en dan nu dit... Huil maar meissie, schreeuw maar... Wij zijn hier om jou verdriet aan te horen en om je te steunen, te troosten maar bovenal om jou je verhaal te kunnen laten doen... Weet dat ik met je mee leef lieverd!! Dikke kus, Maartje
Och nee Lieve Mounia, Ik lees nu pas het nieuws van de afgelopen dagen. Wat een ontzettende k*tsituatie!!! Ik heb er gewoonweg geen woorden voor. Heel veel sterkte in deze onduidelijkheid. Liefs
lieve mounia.. wat een ^%% situatie.. en net wat danjo zegt ook mij weet je te vinden.. Heel veel sterkte.. de komende tijd.. liefs van yippie
@lieve Mounia, heel veel kracht en sterkte....ik kan er helaas sinds gisteren over meepraten.... dikke knuf!!!
Lieverd, ik ben sprakeloos....... vind dit zo ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte. @luukske, ook voor jou heel veel sterkte gewenst.
Lieve Mounia; Wat een emotionele achtbaan zeg. En dan die onzekerheid... Heel veel sterkte meis. Dikke knuff