Hey meis, ......................heel veel sterkte.................. hopelijk kan je snel deze ellendige dagen snel achter je laten.......................dikke knuffel......................waarom toch op deze wijze............................ Liefs van mij
Lieve Mounia, ik lees nu pas deze verdrietige wending, ik heb er geen woorden voor meis, alleen waarom? Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik denk aan je.... Liefs Zora
Lieve Mounia, Wat moet dit een hel zijn, waar je momenteel doorheen moet gaan. Ik hoop dat je een beetje troost kunt vinden uit de vele lieve berichtjes die de meiden hier voor je neerzetten en uit de steun van je familie en vrienden. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe! Dikke knuf Laico
Wat een hel... wat een ellende... en wat ongelofelijk oneerlijk is dit! :x:x:x Heel veel sterkte lieve Mounia, wat moeten sommigen toch veel doorstaan. Ik heb er geen woorden voor
Lieve Mounia, Wat een verschrikkelijk nieuws........ Waarom???? Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd en hoop dat je veel steun zult krijgen van familie en vrienden. Neem je tijd. Heel veel sterkte. Dikke knuffel Sabrien
lieve mounia, wat erg allemaal, en waarom?? in de mmm moet je al zoveel ellende verdragen, en dit maakt het allemaal nog veel verdrietiger. ik weet hoe je je voelt meis, en kan alleen maar zeggen neem je tijd om dit te verwerken. heb je eigenlijk gisteren nog een echo gehad of nog wezen bloedprikken. heel veel sterkte meis,en een hele dikke knuffel. liefs lisa,x.
denk ik ook elif HUIL.. vind t zo erg.. dan doe je er zo lang over en lukt het en gaat het meteen weer mis knufffffff voor mounia en voor iedereen trouwens
Lieve Mounia en man, Wat een vreselijke tijd zal het zijn voor jullie, ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik moet schrijven maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen. Moge Allah jullie bijstaan,amien!!! Alle lof aan Allah dat je zo´n lieve moeder hebt, die zoveel voor je doet en ook zoveel lieve troostwoorden van je medeforummers heb ik kunnen lezen, ik denk aan je lieve zuster!!! dikke kus
Lieve Mounia, ik hoop dat je een beetje de nacht door bent gekomen en misschien hebt kunnen slapen....