rustig aan doen inderdaad, je lichaam moet nu hard werken, de 1e ivf voelde ik me ook echt zo'n broedkip omdat je het echt goed gaat voelen, ik moest ook echt rustig aan doen, kon toen ook echt wat minder doen, hou je taai, super nieuws in ieder geval en veel drinken he!
en in hoeverre rustig aandoen? haha ben namelijk altijd wel bezig, ik wandel veel,huishouden,we gaan binnenkort hier het huis verbouwen en noem maar op. de arts zei ook dat ik meer moest ontspannen. want is het zo schadelijk?als ik veel dingen onderneem? ik ga wel vanaf vanavond proberen (wil nog even goed poetsen haha) lekker rustig aan te doen. het drinken gaat al iets beter trouwens jullie ook allemaal veel succes met alles!
als je je maar goed voelt bij wat je doet dat is het belangrijkste je kan het niet fout doen maar je lichaam heeft wel energie nodig voor al die hormonen enzo dus je moet misschien niet helemaal kapot zijn aan het einde van de dag, ik denk dat je lichaam zelf wel aangeeft wanneer iets te veel is. fijn weekend alvast!
linda, je hebt gelijk, ik denk dat ik wel wat rustiger ook aan moet doen, want voel me aan het einde van de dag echt kapot, en ik word steeds moeilijker wakker. jij ook een fijn weekend!
goed nieuws meid, lekker broedkipje nu dus, hihi. ga zo door, en idd wat linda al zei, doe het rustig aan en alleen dingen doen waar jij je goed bij voelt. fijn weekend, liefs lisa.
bedankt lisa! ik begin per dag steeds meer last te krijgen van mijn buik, het voelt zooo opgezwollen en zwaar,maar ik klaag niet het is voor het goede doel ik heb vandaag lekker heel rustig aan gedaan. morgen heb ik de 2de FM, ik hoop dat ik snel mijn punctie heb.
Hé Mounia... hoop ook hard dat de punctie snel zal zijn, maar met je score van vrijdag zal het me niks verbazen als ze je morgenavond de pregnyl al laten zetten. Spannend allemaal hoor! Opgezette buik (vooral aan het eind vd dag) en ontzettend moe zijn zijn volgens mij heel normaal (tenminste, ik had het ook, haha), dus jezelf lekker laten verwennen, rustig aan doen en goed luisteren naar je lichaam...
zou je denken?morgen mischien al de pregnyl?! dat zou wel super zijn zeg! de arts had het sowieso over einde van de week een punctie. ja s'avonds heb ik ook meer last van alles, en ik ben dan ook echt super moe. en nog ongeveer een maand en dan heb jij de cryo tp! spannend!!!!
nou meiden jullie duimpjes hebben weer goed geholpen hoor dank jullie allemaal! ze zagen 17 eitjes waarvan 6 al rijp, en de rest bijna rijp. ik krijg waarschijnlijk donderdag de punctie, ik krijg straks een telefoontje van het zh om alles te bevestigen. dus deze week gaat het echt gebeuren, ben wel erg zenuwachtig hoor haha.
Hey liefje, Wauwwwwwwwwwwww (had je al gesproken maar moest er toch weer ff uit hahaha) wat super goed. BEn nog steeds aan hetglimmen van je super nieuws! Zelfs ik ben zooooooo zenuwachtig haha ik hoop dat alles goed gaat en dat je zo ongeveer over 3 weken VET positief gaat testen. owww spannend deze week al de punctie heeeeel! veel succes schat
ik ben net gebeld door het zh. donderdag gaat het echt gebeuren om 9.00 uur. linda, er is niet verteld hoe groot ze waren (ik heb ook niks gevraagd) maar doordat ze zeiden dat er nu 6 rijp zijn denk ik dat ze groot genoeg zijn ,zoals ze horen. en de rest zal de juiste groote hebben als ik de punctie krijg (zei de arts). tirtil, dank je wel mop!ik ben zooo bang dat het niet gaat lukken, maar ik hoop ook op een VETTE positieve test straks! zora, dank je meid! en jij een dikke knuff,ik blijf ook voor jou duimen!
Hey Mounia, Wat lees ik nu!!! Wat super zeg! Maar ook wel heel spannend! Zie je er erg tegen op? Dikke knuffel voor jou en doe het maar lekker rustig aan de rest van de week!
elin, dank je wel!ja ik ga nu lekker rustig aan (proberen) te doen nu het echt vaststaat zie ik er wel tegen op, maar ik kan alsnog niet wachten tot donderdag!