elin, nee ik heb er geen ampul breker bij gekregen. het was even een chaos maar de prenyl zit gelukkig in mijn lijf. en ja volgende keer weet ik beter haha even een breker dan erbij halen.
Een ampul-breker? Bestaat dat? Ik had bij de 2e ivf ook wat glas gebroken. Voelt de plek waar je gespoten hebt, ook wat gevoelig? Dat heb ik altijd. Spannend hoor morgen, ik ga heel hard duimen, hoe laat moet je?
Hey Mounia, Jaa tijd gaat snel he?? Voor je het weet ben jij ook zwanger Bij mij de eerste keer ging mijn man het klaarzetten, meneertje dacht dat hij de ampullen beter kon breken, nee hoor, gelijk de eerste had hij verkeerd afgebroken, maar kwam gelukkig wel goed. De volgende keren heb ik gewoon zelf gedaan, je moet goed op dat zwarte puntje drukken en dan heb je hem. Maar hoop dat dit voor jou de laatste keer is
linda, ja het schijnt te bestaan haha, ik heb het ook gehoord hier van andere meiden. de plek waar ik gespoten heb voel ik nauwelijks, maar ik voel me buik/eierstokken verder wel!pff voelt niet fijn. morgen heb ik om 9.00 uur de punctie. enise, ja mijn man dacht ook van "dat doe ik wel hoor!" , maar het ging snel mis, en toen ik het deed ook, maar hier is het ook allemaal gelukkig goed gekomen en dat zwarte puntje daar drukte ik ook op, maar ja ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan want hij ging niet normaal open haha. ik hoop ook dat het de laatste keer is! morgen dus de punctie, yes! en heb best veel last van mijn buik vandaag,au!
Hey Mounia, Ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen! Laat je even weten hoe het gegaan is? Een hele dikke knuffel voor jou!
hey schat, veel succes morgen ochtend. Zooo zenuwachtig he hahaha laat je me weten als je klaar bent. en dan op nar de tp en posi test met de wil van Allah
tirtil,enise en elin dank jullie wel meiden! doet me goed om zulke berichtjes te lezen ik laat jullie meteen zodra ik kan weten hoe het is gegaan! op naar een avond vol zenuwen haha, ik hoop dat alles snel achter de rug is.
heel veel succes morgen met de punctie. we liggen allebei om 9 uur in de stoel, want wij hebben om 9 uur de echo. x lisa.
Lieve Mounia, heel veel succes morgen... ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en je met een superscore weer naar huis mag! En dan 3 lange dagen wachten op het verlossende telefoontje.... Lisa, jij ook succes morgen met je echo! Hoop dat het er bij jou en je donor ook allemaal goed uitziet!
lisa, ow wat toevallig, jij ook veel succes meid! miepie, dank je wel mop! hoor ik pas na 3 dagen of er een bevruchting is? (hoeveelste dag plaatsen ze de emmy's terug eigenlijk?)
Ik werd op de maandag gebeld dat er bevruchting was én dat ik diezelfde middag de TP had; op vrijdag had ik de punctie gehad (en toen al wel gehoord dat er 14 eitjes gevonden waren, maar bevruchting kunnen ze pas na een dag zeggen en in het AMC hoor je dat dus pas op de dag van de TP 's ochtends). Je hoort morgen wel hoe en wat, je krijgt het ook allemaal op papier mee. Da's ook wel handig aangezien je redelijk suf wordt van de medicijnen, haha. Nogmaals heel veel succes! Ik ga tijdens het surveilleren op school hard voor je duimen
oke ik snap het, nou dat worden 3 hele lange dagen voor mij dan!haha nogmaals dank je wel, en ik laat morgen zodra ik kan even weten hoe het is gegaan. ik ga zo maar proberen te slapen, want ik moet morgen heel vroeg op. liefs mounia
lieverd, het is zover! Nu ben je op het ziekenhuis voor je punctie! Zoooo spannend!! Denk aan jullie xxxx
je hebt de punctie nu achter de rug. hoop dat het te doen was, en er een heel mooi aantal eitjes uit is gekomen. doe je lekker rustig aan de komende dagen. ik duim voor een mooie bevruchting. x lisa.
Hey meiden, kom even een update geven over mounia. Die arme schat k vond het verschrikkelijk ze vond het een hel heeft heel veel pijn gehad. Was ook erg duidelijk aan haar stem te horen. Maar ze hebben 20 eitjes follikels en nu hopen dat er heel veel worden bevrucht. Lieve schat ik ben kei trots op je!