Mounia gaat voor "zoek"-ICSI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mounia, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ojee wat erg dan zal er nog een tijdje last van hebben, meid als je dit leest, het is achter de rug, nu goed voor jezelf zorgen en we gaan duimen voor een paar hele mooie emmies,

maar wauw, superbroedkipje, 20 eitjes!!!!!!!!!!!!!!!

ik wil je daar wel mee feliciteren!

ik denk aan je!!!

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Mounia,

Jeetje, vindt het echt erg dat je het moeilijk hebt gehad. Gelukkig is het voorbij en heb je wel 20 mooie eitjes achter gelaten. Het is allemaal voor een goed doel he? Ik hoop daarom echt dat dit de eerste en laatste keer is voor jullie..

Rust lekker uit!!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, Mounia, wat kl*te dat je zoveel pijn hebt (gehad)... :( Ik hoopte zo dat het voor jou ook zo mee zou vallen. Goed laten verwennen en rustig aan doen!
    En wel een superscore zeg! Daar moeten wel wat mooie emmy's uitkomen ;). Sterkte komende dagen met de pijn én het lange wachten. Liefs!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    och lieverd toch , ik heb dua voor je gedaan, maar hoopte dat je niet zoveel pijn had.
    vind het erg om te horen!
    Dat allah je dan maar een mooi wondertje mag schenken!
    xxxxxxxxx

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hey meiden,

weer een update mounia wilde heel graag op jullie reageren. Net toen ze wilde typen is ze heel erg duizelig en misselijk geworden en moest heel erg spugen. Dus heeft ze de computer maar weer uitgezet. Aan haar stem te horen is ze echt niet lekker. Ik hoop dat haar pijn snel zal verdwijnen.

Lieverd het ergste is achter de rug ik hoop dat je dit NOOIT meer hoeft mee te maken!

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    jeetje meid, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad.
    laat je lekker verwennen de komende dagen, en doe rustig aan.
    gefeliciteerd met de mooie score.
    mijn duimen draaien voor veel emmy's.

x lisa.

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey lieverds,

bedankt voor jullie lieve berichtjes, en tirtil bedankt dat je even namens mij een update wou geven! :)

ik voel me nu sinds een uurtje langzaam iets beter, de misselijkheid gaat goed en heb net wat kunnen eten.

ik had me vandaag op het ergste voorbereid, maar het was veel erger dan ik had kunnen denken.
    en ik heb een vrij hoge pijngrens, dus ik dacht dat het nooit zo erg kon zijn.
    de vaginale injecties (verdoving) heb ik niet gevoelt, dus ik dacht ow dit kan ik goed aan.
    maar toen ze eenmaal begonnen met de eitjes aanprikken, ow ow wat een pijn!en hoelanger het duurde hoe meer pijn het deed.

ik ben ontzettend blij dat het erop zit! en ik hoop dit niet meer mee te hoeven maken.

zoals tirtil al vertelde ze hebben 20 eitjes gevonden!
    ik hoor zaterdag tussen 12.00 en 14.00 uur hoeveel er zijn bevrucht en zo ja dan hoor ik meteen hoelaat de TP is op zondag.

meiden nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes en al het duimen, liefs mounia

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Mounia, wat rot dat het zo is tegengevallen zeg, maar wat fijn dat het achter de rug is. En je hebt een super goede score. Brrr, ik krijg wel een beetje de bibbers van je verhaal, vooral met het vooruitzicht dat ik misschien zelf ook ooit moet, maar laten we daar nog maar niet aan denken.

Had je verder nog pijnstillers o.i.d gehad? Of alleen die injecties?

Nou meis, rust lekker uit, en op naar mooie bevruchtigingen en dan de TP. En dan ga ik heel hard duimen voor een positief resultaat.

Fijn weekend!

Liefs Zora

9. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Jeetje wat een ellende he, die puncties. Ik heb er ook elke keer vreselijke pijnen van, terwijl ook mijn pijngrens (volgens mij...?) best hoog is. Ik heb wel een infuus gevraagd, de laatste keer. Het scheelde iets, maar nog was het vrij heftig.

Ik ben heel benieuwd hoeveel eitjes bevrucht zijn, spannend hoor, morgenochtend...

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zora dank je wel meid! ten eerste elke vrouw is anders en STEL (ik hoop het niet!!!) jij maakt het mee dan kan jij het weer heel anders ervaren. ik had ook veel folikels en ja dat doet meer pijn.
    ik had 2 valium tabletten gekregen,dat hielp wel, was niet meer zenuwachtig enzo daardoor.
    en ik had een morfine prik gekregen en nog een prik om mijn bloed wat dunner of juist dikker te maken (weet het niet meer haha) en daardoor kreeg ik een onwijs droge mond.
    en ik kreeg 2 pijnstillers.

vandaag gaat het alweer wat beter, maar heb nog wel flinke buikpijn.

11. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    annerie, ja echt een ellende! wat we wel niet over hebben he voor het goede doel ;)
    ik ben ook benieuwd hoeveel er bevrucht zijn, ik hoor het morgen, en ow wat kan een dag wachten dan zooo lang duren.

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lieve Mounia,

Wat fijn dat je de punctie achter de rug hebt! En dan met zo'n mooie score! Vind het wel erg voor je dat je er zo veel last van hebt gehad. Hoe is het nu met je? Ik ga heel hard voor je duimen dat er veel eitjes bevrucht zijn! En dat dit je eerste en laatste punctie was! Dikke knuffel voor jou!
    Enne, voor ik het vergeet, ook jij bent een enorme held!;)

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    elin, haha dank je wel meid, ik voel me nu ook wel een held hoor haha.
    ik voel me nu wel iets beter gelukkig, heb alleen nog best buikpijn.
    knuff terug!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mounia ben keihard aan het duimen voor jullie emmys!!! spannend is dat he, ik weet nog dat ik beide keren de vorige keren bijna van schrik de telefoon niet op durfde te nemen, hihi

hoe gaat het nu met je buik? moet je met een volle blaas naar de tp? dat was bij mij ook altijd ene onprettig gevoel omdat alles nog zo gevoelig was.

neem aub echt de tijd om te herstellen, ik ga er natuurlijk vanuit dat er een mooie emmy is en die moet een mooi plekkie krijgen, dus nu telt alleen jij, blijf ook drinken, dan wordt de buikpijn ook sneller minder.

Knuf van mij en ik stress en duim met je mee!!!

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    linda, ja ik voel nog vrij veel pijn in mijn buik, ik doe nu ook heel rustig aan.
    ja ik moet met een halfvolle blaas (geloof ik) terugkomen voor de TP (als ik die heb).
    haha ja ik kan niet wachten morgen op het telefoontje, ik ben zo bang slecht nieuws te horen.
    ik hoop dat ze snel bellen!
    dank je wel verder voor je lieve woorden, en voor jou ook goed drinken je bent flink aan het broeden! :)
    en veel succes ik duim voor je meid.

ik zal morgen zsm laten weten wat de uitslag was!

liefs mounia

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    en meid, heb je al een telefoontje gehad.
    ik duim nog steeds door!

x lisa.

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    nee nog geen telefoontje gehad, verwacht ik pas tussen 12.00 en 14.00, pfff heb nu al de telefoon steeds bij me,en ben best zenuwachtig!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe laat wordt je gebeld? spannend!!!!!!!!!!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh gelijk gepost hihi, ja dat deed ik ook steeds, de 1e keer werd ik eerder gebeld en de 2e keer duurde het kei lang!!! hou je taai

20. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meid,

Als het goed is duurt het nu niet meer zo lang voor je gebeld word. Spannend!!!!!Succes nog even met wachten!

Deel Deze Pagina