meiden goed nieuws! morgen om 12.00 uur heb ik de terugplaatsing!!!! ik weet niet hoeveel er zijn bevrucht en wat voor kwaliteit, dat hoor ik morgen, maar de verpleegster sprak over meerdere emmy's dus dat is mooi! pff ik ben ontzettend opgelucht!
wauw geweldig, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoeveel krijg je in jullie zkh teruggeplaatst? zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als je ook cryos hebt, maar de tp is het belangrijkst!!! nou doe rustig aan, vanaf nu gaat het echte grote duimen beginnen!!!
dank je wel linda ik krijg er 1 teruggeplaats mits het van topkwaliteit is, en anders dus 2. maar dat weet ik pas morgen allemaal, ben daar nu weer zenuwachtig over haha. maar het mooiste is idd dat ik een tp heb! whaaa
Zo jeetje, zit met kippenvel dit topic te lezen!!! Nou succes morgen hoor, en dan daarna succes met het wachten.......... Oeeeeeeeeehhh zo spannend, zal voor jullie duimen!!!
Hey Mounia, Wat super!!! Gefeliciteerd!!! Wel jammer dat ze niet aan de telefoon zeggen hoeveel er bevrucht zijn, moet je daar nog weer een dag op wachten. Maar het ziet er in ieder geval goed uit! Vind het echt super voor je! Veel succes morgen!
hey schat, Veel succes morgen en super goed! Alle lof is aan Allah gaat echt de goede kant op he nu op naar de tp en dan testen. Ik ben echt benieuwd hoeveel er bevrucht zijn en hoeveel er worden terug geplaatst 1 of 2
elin, ja dat vind ik ook zooo jammer dat ze het niet gelijk konden zeggen, maar ja hopelijk is het snel morgen! rebeillion, dank je wel!!!! tirtil, lieverd dank je wel!! ik ben ook heel benieuwd naar alles, dikke kus voor jou en mijn neefje!
Wat is het toch spannend allemaal. Wat leef ik met jullie mee en wat ben ik trots op je! dikke knuffel
bedankt meiden! er zijn er 2 teruggeplaats! 1 met 7 cellen, en 1 met 4 cellen. in totaal van mijn 20 aangeprikte eitjes zijn er 17 bevrucht, daarvan zijn er 10 7celig, en 1 4celig. 13 juli mag ik testen
dank je linda! ja het ging heel goed, we konden de emmy's eerst nog even bekijken via een scherm die met het lab was verbonden. heel leuk om te zien! daarna moest ik even blijven liggen en kon ik naar huis.
13 juli is een hele mooie datum, de datum dat mijn man en ik iets met elkaar kregen wij zijn dan 9 jaar samen dus vast een positieve dag!!!
waarom hebben ze alleen niet twee van 7cellig teruggeplaatst? of worden die ingevroren? sorry ik weet niet vanaf hoeveel cellen ze invriezen want heb dat zelf helaas nooit gehad.
ik zou het niet weten, ze zeiden wel in een eerder gesprek dat ze niet staan te trappelen om bij mij 2 emmy's terug te plaatsen ivm mijn leeftijd, ben het er niet mee eens, maar ja... ja volgens mij vriezen ze alles in, teminste daar ga ik wel vanuit (ik ga morgen maar eens alles goed navragen) oke 13 juli een speciale dag dus