Hey meiden, ik heb een griepje te pakken maar verder gaat het goed, Dank jullie wel voor de lieve woorden weer! Het bloeden is nu wel gestopt, moet ik alsnog even een afspraak maken of niet? Wel doen m'n boobies nog steeds onwijs zeer!Maar goed zal wel komen omdat er veel met m'n lichaam is gebeurt. Verder weet ik nog niet wat ik precies met het kamertje van m'n pleegje ga doen. Ik zit te denken om iets te doen met de kleur oudroze.
lekker meis dat je je gedachten nu een beetje kunt richten op je pleegje....wordt vast een hele mooie kamer! fijn dat het bloeden gestopt is, je lichaam is gewoon van slag. dikke knuf!
hey meis, kom even kijken hoe het met je gaat? lees dat je beetje grieperig bent, he' bah. wel fijn dat het bloeden gestopt is, maar mss toch nog een keertje echo laten maken om te kijken of het helemaal schoon is. fijn dat je afleiding van je pleeg meisje hebt, oud roze lijkt me super leuk voor zo'n klein dametje dikke knuffel, x.
hey lieve mounia! even een grote knuffel voor jou. en veel succes en kracht en sterkte gewenst nu je het traject weer oppakt. smak!
mounia! ik zag je bij het bruidsjurkentopic: wat een mooie meid ben jij zeg! en geweldig, al die 1001 nacht sprookjes jurken! dit geheel terzijde, maar ik moest t wel even gezegd hebben
Hahaha dank je Klingel!!!!Ik voelde me ook echt een prinses Elin, Mooie banner meid! Knuff terug! Luuske, ja me lichaam is/was idd erg van slag,knuff terug!! Elif, op naar de Belgie wondertjes! Lisa, Ik heb geen afspraak meer gemaakt voor een echo of dergelijke, ik bloed niet meer , en heb er eigenlijk ook niet zo veel zin in (als het zou moeten zou ik wel gaan hoor ) Jij veel succes met alles!knuff terug! Hier gaat het z'n gangetje, hopelijk krijg ik van de week meer nieuws over het KID traject! Liefs Mounia
Spannend meis! Heb je informatie aangevraagd? Dat 2010 maar een vruchtbaar jaar mag zijn. Dikke knuff!
Spannend Mounia, weet je al meer? Ik ga met Dreamer mee: Op een vruchtbaar 2010! Dikke knuffel meis, Lief Zora
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Bij wie ga je nu? Toch antwerpen want tja dat stond natuurlijk op de papieren heh. Ben zo blij voor jullie. xxx
wat fijn dat jullie nu toestemming hebben! ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn, heel veel suc-6! knuffel