Wat ik nu weet zijn de wachttijden daar 3 maanden, ik wil sowieso na mijn vakantie pas beginnen dat is in mei, dus dat komt goed uit!!!!!!! Ow ik ben weer helemaal happy aan het worden
Hahaha ja gaan we daar gezellig rondhangen! Ik heb nog niet gebeld, mijn man gaat vandaag even kijken vanaf waneer hij een hele dag vrij kan krijgen. Het is namelijk niet om de hoek haha. Ik ga maandag bellen naar het ZH voor een afspraak. Zal ik dan ook meteen naar de artsen vragen die jij hierboven benoemt?
zou ik wel doen na 1 van die artsen vragen! Tournaye is prof in het mannelijk probleem ook vriendelijk, en blockeel heeft mij de spoedpunctie gedaan en die kwam ik erna tegen. kwam me een hand geven enz zo leuk!!! Houdt rekening ermee dat de eerste afspraak misschien pas over 4 a 6 weken is!
Oke dan zal ik zeker naar hun vragen. Ik weet het schat, dan zal ik eind maart zo ongeveer mijn eerste afspraak hebben
Hey lieverd, Wat super dat je de toestemming binnen hebt! Nu kun je eindelijk gaan bellen! Hoe is het verder met je? Voel je je goed? Dikke knuff!
Dank je lieve Elin! Ja met mij gaat het verder prima, nu ik de toestemming heb heb ik eindelijk het gevoel dat ik verder kan.Nu ik heb geproeft wat het zwanger zijn is (hoe kort ook) wil ik zsm weer!
Ik heb gebeld, en het zit tot april vol. De planning vanaf mei is pas bekend in maart, dus ik moet ze de eerste week van maart terugbellen voor een afspraak.
Op 9 daagjes is het 1 maart. Ik zou mooi meteen die middag bellen! Ik duim voor je dat jullie vroeg in mei terecht kunnen. Meis, ik denk aan je! Dikke knuff.
Lieve Mounia, ik zal ook hard hopen en duimen dat jullie snel aan de beurt zullen zijn en niet nog langer hoeven wachten. Dikke knuffel! Liefs Zora
Mounia, ik lees dat jullie wachten op een afspraak, hopelijk gaat dit allemaal meevallen en kunnen jullie snel verdere plannen maken! Succes met alles en geniet van je lieve pleegprinsesje! Liefs, Appie
Hey Mounia, Hopelijk kunnen jullie snel verder, jeetje dat wachten altijd valt ook niet mee he? Dikke knuffffffff
Hey lieve meiden! Sorry voor mijn lange afwezigheid, ik was erg druk met een geheime plaatsing (pleegje). Ik ga morgen (weer) even bellen met het ziekenhuis in Belgie, en ik hoop dan een afspraak te hebben voor in mei. Bedankt voor de lieve woorden! Liefs Mounia