Lieve Mounia, Ik kom je even een dikke knuffel brengen! En even laten weten dat ik aan je denk! Nog minder dan een maand voor t gesprek, spannend!!!!
Dank je wel schat! En hoe gaat het met je buikie?? Bijna 16 weken alweer!!!!Wat gaat de tijd snel zeg. Hier leuk nieuws, we gaan (onverwachts) verhuizen! Naar een groter huis met een joekel van een tuin, echt perfect voor de pleegjes! We zijn er maar druk mee, vandaar dat ik niet zo heel vaak online ben.
Hier nog steeds druk met verhuizen, gaat ook nog wel een tijdje duren. Ik verwacht er in juni te wonen. Verder heeft mijn man een moterongelukje gehad,gelukkig viel het mee allemaal,én de auto is stuk, én daardoor zijn we niet gisteren naar Belgie kunnen gaan. Maar goed, als man maar eerst beter word hij is wel wat ziekjes. En gelukkig heb ik veel afleiding door de verhuizing. Verder krijg ik er mischien een pleegje bij!Spannend dus!
Pfff mischien dat ik nu heel negatief denk, maar ik vraag me nu echt af waneer er nou eens wat meer geluk op onze pad komt! Ik mag eigenlijk niet klagen, hiernaast mij zit een schat van een kleine meid voor wie ik mag zorgen! Moest er even uit..
Och lieverd toch neeeee!!! IK had al net gevraagd hoe het was op msn. En nu lees ik dit Hele dikke knuffel xxx
Lieve schat ik kom je een dikke knuff geven. Ik leef met je mee. Het is jullie zo gegund!!! Jullie zijn super ouders! Mijn prinsessen nichtje boft met jullie als ouders! Nu nog een broertje/zusje voor haar. Ik weet dat het je goed doet om met Batuhan te knuffelen! Het wordt zondag een super dagje dan kunnen jullie weer genieten van jullie neefje. Een hele dikke knuf lieverd
Dank jullie wel lieverds!Dikke kus! Ik zou nu 21/22 weken zwanger zijn als ik die mk nooit had gehad pffff Ik zei het al in een ander topic, gelukkig we zijn gezegend met een lieve pleegdochter!Waar ik elke dag van geniet!
Lieverd, een hele dikke knuffel voor jou meis. Ik wou dat ik iets voor je kon doen zodat het allemaal wat meer mee zou zitten of om je verdriet weg te nemen. Nogmaals dikke knuffel voor je meis.
Lieverd dat denken over de miskraam ik herken het heel erg. Ik wil je toch een hele dikke knuffel geven xxx
Dikke knuffel lieverd. Moeilijk is het he. Heb je al een nieuwe afspraak gemaakt? Of eerst even wachten tot het beter gaat?
Dank jullie wel lieverds! Ik heb nog geen nieuwe afspraak gemaakt. Eerst maar eens idd afwachten tot het beter gaat, en met de verhuizing en alle pleegzorgafspraken heb ik nu niet veel tijd om een hele dag vrij te maken voor Belgie.
Lieve schat van harte GEFELICITEERD!!!! met je verjaardag! Ik hoop dat al je wensen zullen uitkomen. Een hele dikke knuffel van ons
Ah lieve lieve schat van een mounia van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En net zoals mvb al zegt dat al je wensen mogen uitkomen. xxx
Dank je Dreamer! Hier binnenkort weer een 2de pleegje, én er komt ook een weekendpleegje bij.Lekker druk dus hier
wat spannend allemaal Mounia! ik reageer hier niet zo veel , maar lees af en toe wel even bij! heerlijk druk straks bij jullie! knuffel!
Volle bak in huize Mounia dus Hebben jullie al wel een afspraak gemaakt voor KID of staat dit nu op een laag pitje? Dikke knuff!