Binnenkort gaan we met mijn ouders op babykamerjacht.... er zijn een paar die we erg mooi vinden... dus de keus is al iets gemakkelijker geworden Maar hebben jullie ook nog op de prijs lopen afdingen? ook op andere spullen?? hoor graag jullie mening/ervaringen
Ik zou het altijd proberen. Of in ieder geval proberen of je er dingen gratis bij kan krijgen. Meestal kan dat wel. Niet geschoten is altijd mis toch. En een kindje is al duur genoeg
Ik probeer het altijd bij grotere aankopen. Ik zou het zeker proberen. Bij zaken als babypark heb je ook altijd deals voor als je boven bepaalde bedragen uit komt. Zou je ook even naar kunnen kijken.
proberen kan altijd wat ook altijd wel werkt; als je ergens gratis spullen bij krijgt, ipv de gratis spullen korting vragen omdat je die spullen niet nodig hebt. of vragen of je er wat anders voor kan uitzoeken zodat je iets hebt wat wel naar je smaak is.
Ik weet niet meer of wij afgedingt hebben toen we de babykamer kochten, zou best kunnen en anders heeft Ries er wel wat dingen bij kunnen praten
Zowel bij grote als bij kleine aankopen probeer ik af te dingen... probeer het alleen niet bij een winkel als prenatal, want daar zijn ze van de prijskaartjes. Bij babydump, babypark en kleinere babywinkels heb je altijd wel wat extra korting
Altijd proberen. Is hier best aardig gelukt, om wat meer van de prijs af te krijgen dan de standaard cadeaucheque. Maar ik heb ook een vent die heel goed kan onderhandelen over geld (en ik wilde gewoon dat kamertje, dus het is maar goed dat ik even niks mocht zeggen ).
Je kunt het proberen.. Bij de prenatal gaven ze bij onze oudste 20% aan kortingsbonnen bij het kamertje (verliefd geworden, dus daar ging onze budget plannen).. Mijn man heeft het zo gepraat dat we 20% korting kregen ipv bonnen. Al bleek bij het ophalen dat dit niet zomaar had gemogen. Maar met even op de strepen staan toch de korting gekregen..