Mountain buggy duo?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Meis28, Oct 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Iemand ervaring met de Mountain buggy duet/duo, voor een tweeling? Een bekende had het hier over en zei dat haar broer m had en hij goed smal is en dus mede daardoor handig in gebruik (wij hebben smalle deuren en smalle ingang huis :-/) Wat vinden jullie van deze wagen en hoe gaat het met de (lucht) banden..? Ben zo bang dat die snel lek gaan, maar bijna alle tweeling wagens hebben geloof ik lucht banden..

2. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Wij hebben deze!
    Ik vond hem ideaal! Hij is idd smal. Bij ons kon je de duwstang niet verstellen, voor mij geen probleem maar voor mijn vriend was hij net te laag. Ik heb hem 2dehands gekocht via mp.
    Ik heb hem gebruikt met 1 baby en 1 peuter. Bij ons zat er geen bak Bij, maar een babynestje.. dat was niet zo makkelijk.. zou zeker met een tweeling wel voor een bak gaan..

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ok! Wat bedoel je met baby nestje?

4. jabest

jabest Niet meer actief

Ideale wagen, doordat hij smal is kan je ook normaal de winkels door.
    De duwstang is verstelbaar dus handig als je qua lengte verschilt met je man.
    Luchtbanden zijn ook heerlijk , daardoor rijdt hij heel soepel. Bij ons eigenlijk nog nooit lek gegaan! Ik heb hem gebruikt voor baby en dreumes (zat 16 maanden tussen) en straks weer voor de middelste en onze nieuwe baby. Ik ben er heel positief over! Kan hem zeker aanraden

Meis28 likes this.
  5. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Een babynestje is een soort stoffenbak die je op de zitting ( buggy gedeelte) zet.
    Hierdoor ligt de baby gewoon plat ipv meteen in het buggy gedeelte

Meis28 likes this.

Share This Page