De titel zegt het al: als je een Koeka parkkleed hebt voor in de box heb je dan ook nog een boxmatras nodig of is het parkkleed alleen zacht genoeg om op te slapen?
Bij de oudsten hadden we 2 boxkleden er in liggen zodat het iets dikker was. Nu alleen een boxmatras zonder boxkleed.
Ik heb meerdere boxkleden, zodat ik er twee in de box kan neerleggen. O.a van Koeka, maar die van Baby's Only zijn een stuk zachter dus die ga ik bovenop doen.
Ik vind enkel een boxkleed te hard, wij hebben er het goedkoopste bosmatras van Baby-Dump onder. Is toch wat zachter zo
Ben ook nog voor een matrasje erbij gegaan. Alleen het boxkleed vond ik inderdaad toch te hard. Het zal wel de bedoeling zijn dat hij er ook gaat in slapen, dus... Ons eerste zoontje deed zijn slaapjes overdag ook in de box. Daar had ik toen ook een matras in liggen met enkel een hoeslakentje rond. Ik vond de Koeka parklegger er nu vrij dik uitzien, vandaar mijn vraag. Maar nu ik het effectief geprobeerd heb weet ik dat we toch beiden gaan doen. Bedankt voor de reacties!
Hier wel een boxmatras, heel dun, destijds ergens op maat laten knippen en zelf een oud laken omheen genaaid. Er werd ook in geslapen maar dan op een dubbelgevouwen voedingskussen.
Hier een babys only boxkleed van teddy materiaal. Vorige keer geen matras onder gekocht en vind het nu ook nu nodig. Boxkleed voelt nog steeds lekker zacht en dik aan. En echte slapen wil ik toch weer in principe in wieg of ledikant gaan doe.
Koeka boxkleden zijn al heerlijk zacht.. maar met een matras eronder is het nog zachter.. dus bij mij was de keuze ook snel gemaakt Helemaal omdat hij er ook nog wel eens op sliep de eerste weken.
Misschien een idee om anders een stukje schuimrubber op de markt te kopen en dat erin te leggen? Ik overweeg dat ook te doen, is het toch net wat zachter