Hallo, Heeft er ieman een leuke tip waar je voor een redelijke prijs leuke geboortekaartjes kunt laten drukken/bestellen.
Wat voor prijs is redelijk? Vistaprint heeft kaartjes, tien voor vijf euro. Kaartje2go, hallmark Plaatselijke boekhandel. Hoeveel wil je kwijt zijn, heb je postzegels nodig?
Hier was kort geleden ook al een topic over! www.kaartje2go.nl idd en www.boefjespost.nl heeft ook een budgetlijn.
Kaarten maken - Poobies kaarten | Bekijk de voorbeeldkaarten Erg handig als je niet zoveel kaartjes hoeft te versturen aangezien er heel veel sites beginnen vanaf 50 kaartjes. Onderin kun je de prijzen opvragen.
Nog een hele aantrekkelijke gevonden. Geboortekaartjes best verkocht | Baby-cards.nl Ja ben zelf ook even aan het neuzen opdit moment Zoveel keus en zoveel prijs verschil. tot nu toe vond ik deze site het meest aantrekkelijk. Sommige lijken aantrekkelijk maar dan komt er nog afdrukkosten overheen en dan wordt het ineens heel anders :x
aagjeontwerp is ook niet duur(en super leuk)ben ik achter gekomen!65 kaartjes met enveloppen voor(ik meende)146 euro nog wat.
50 kaarten met enveloppe iets van 60,- Zelf ontworpen en afgedrukt bij fotofabriek super goede en snelle service
Ik heb originele én goedkope kaartjes gevonden bij kaartjespost.be. Ze versturen zowel in België als Nederland veel succes
Ik heb bij Kaartmix geboortekaartjes mij geboortekaartjes besteld. Was na wat reken en zoekwerk de leukste en de goedkoopste. IK was iets van 70 cent per kaartje kwijt en ze hebben veel keuze.
Of je kan je door iemand laten ontwerpen en dan zelf ergens laten printen, bij een printshop of zoiets. Dat zou misschien ook niet duur zijn, je kan een persoonlijk ontwerp op Marktplaats al voor 30 euro krijgen: Marktplaats.nl - Persoonlijke geboortekaartjes uniek ontwerp naar eigen wens! - Overige Kinderen en Baby's
Nou ik heb de opties in dit topic met elkaar vergeleken, mijn conclusie: Boefjespost enkel afmeting 10x15cm 50 stuks 55 incl. drukkosten + aanpassingen Achterzijde kleur excl. enveloppen Verzenden gratis binnen 3 dagen thuis Totaal 55 vistaprint enkel afmeting 13,9x10,7 cm 50 stuks 33 incl. drukkosten + aanpassingen Achterzijde grijs incl. enveloppen Verzenden gratis (binnen 3 dagen = 28) Binnen 7 dagen thuis Totaal 61 baby-cards dubbel dubbel Afmeting 5,5x7,5 cm 20x11 cm 50 stuks 36 50 stuks 55 incl. drukkosten + aanpassingen Achterzijde kleur incl. enveloppen Verzenden 7 (3-5 werkdagen) Verzenden 14 (1-2 werkdagen) Totaal 50 69 fotofabriek enkel dubbel Afmeting 14x14 cm 50 stuks 43 50 stuks 55,50 incl. drukkosten + aanpassingen Achterzijde kleur excl enveloppen incl enveloppen Verzenden 1,95 Binnen 1 werkdag thuis Totaal 45 57,45 kaartmix enkel afemting 13x8 cm 50 stuks 55,94 incl. drukkosten + aanpassingen Achterzijde kleur incl. enveloppen Verzenden 9 Binnen 1 werkdag Totaal 64,94 Conclusie: Van deze opties is de fotofabriek het goedkoopste mits je het niet erg vindt om enkelzijde kaarten te krijgen zonder envelop, maar ook de dubbelzijdige kaarten zijn daar goedkoop. Baby-cards is het aller goedkoopste maar 5,5 bij 7,5 cm is echt heeel erg klein!
Is niet heel duur maar ook niet heel goedkoop.. 50 kaarten voor 60 afmeting 11,5x11,5cm. Wel dubbel dus dat is een voordeel en binnen 3 werkdagen binnen
Ik ben ze zelf in elkaar aan het knutselen. 28 kaarten (20 nodig maar je weet maar nooit) voor 10 euro ongeveer en geheel origneel Sucses met zoeken.
Wij hebben een kaartje van geboortepost.nl gekozen. Groot voordeel vind ik dat je de enveloppen eerder kunt ontvangen (dus voor de baby geboren is) zodat je de adressen er al op kunt schrijven/plakken. En ik vind ze zeker niet duur... Hebben proefdruk ontvangen en de kwaliteit is zeker goed!
Ja en het fijne is dat je ze in kleine aantal bij kunt bestellen, mocht je er toch een paar tekort komen.
In sommige tijdschriften en blije dozen zitten ook wel eens bonnen voor 10% korting op geboortekaartjes bij bijv geboortepost.
Ik heb ze bij geboortepost.nl besteld, van te voren adressen kunnen invullen en zij hebben ze geprint en verzonden naar de adressen die we hebben opgegeven. Daarnaast nog een setje kaarten naar onszelf laten sturen.