Ik heb een slaapzakje van petit vaillan ( misschien anders gespeld ) deze heeft echt heel handig dat je de mouwtjes bij de handjes kan omvouwen zodat deze over de handjes heen gaan. Ik vind dit zo n uitvinding want op deze manier blijven haar handjes snachts warm en kan ik als ze wakker is gelijk weer terug doen zodat ze haar handjes weer terug heeft. Maar deze slaapzakjes gaan maar van 0 tot 3 maanden, ze wordt er al te groot voor. Weet iemand waar ik deze kan kopen of een ander merk maakt niet uit. Ik heb de fabrikant/ importeur ookal gemaild maar krijg geen reactie. Alvast bedankt
Hier geen optie voor zoiets want siem duimt af en toe al... En wat als ze zelf hun speen gaan vinden en weer terugstoppen? Koude handjes is mij gezegd, maakt weinig uit...
Bij Marks en Spencer en Next hebben ze wel pyjamapakjes met van die omklapwantjes volgens mij. Weet niet tot welke maat ze gaan. Misschien is dat wat in combinatie met een slaapzak zonder mouwen?
Ik zag het toevallig bij de pakjes die ik had besteld. Zelf nooit echt naar gezocht, al heeft ons zoontje wel krabwantjes gedragen, omdat hij z'n gezichtje openhaalde aan z'n nageltjes. Daar zou ik het dan eerder voor gebruiken.
Bedankt voor de reacties, ik ga kijken met de tips Ps t is niet mijn bedoeling om er een discussie onderwerp van te maken dus met de vraag waarom en dergelijke, kan ik niks sorry
Ik had zo'n slaapzak voor mijn dochter van Babyboum in 3-9 maanden denk ik. Nu komt er eentje voor mijn winterbaby in 0-3 maanden