Hoi, Ik wil graag met Shayden gaan babyzwemmen, maar ik zie alleen huggies vanaf 6 maanden. Welke luiers moet ik gebruiken voor hem om te gaan zwemmen? Groetjes Misha
ik gebruik de kleinste maat van de kruidvat zwemluiers. maar mijn kleine is met 3 maanden al 7 kilo dus dat scheelt
Ik zou eerst even contact opnemen met degene die het babyzwemmen geeft. Bij ons worden zwemluiers namelijk afgeraden. Ons dochtertje zwemt gewoon in een echte zwembroek. Poepen doen ze nooit in het water omdat ze zo ontspannen zijn..
Hoi, Ook ik ben sinds 2 weken met Joost gaan babyzwemmen, en liep tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb geinformeerd bij degene die les gaf en die vertelde me als je kind geen "badpoeper" is je best in een gewone zwembroek kan zwemmen. Dit nu dan ook al 2x gedaan en gaat prima.
Je hebt ook zwembroekjes met een binnenbroekje in speciaal voor kids. Daar hoef je dus geen zwemluier onder. Oa te koop bij de prenatal.
baby zwemmen mag pas vanaf 4 maanden (eerste belangrijke serie prikjes gehad, wat extra vet...want het is erg fris voor je beeb als je uit het water komt..en de ontwikkeling is er meer klaar voor) ...kruitvat heeft zwemluiers vanaf 6 kilo...maar mijn meisje gaat altijd zonder..ze heeft het gewoon weg te druk om met poepen bezig te zijn
Hier ook het kleinste mt van kruitvat. en we gingn toen ze 2 mnd was al zwemmen. enne ik ken wel een aantal kinderen die in het water poepen hoor
wij kregen ook het advies om een gewoon zwembroekje te gebruiken omdat de meeste baby's idd niet in bad poepen. @beastie: hier mogen de baby's al vanaf 6 weken zwemmen?!? staat ook averal op de zwembadsites. ik ben zelf 1 keer geweest met 8 weken (maar vond het achteraf toch erg vroeg) en afgelopen week voor de 2e keer geweest.
Gewoon een zwembroekje! Mijn dochter weegt nu pas 8 kg dus de zwemluiers kon ze in het begin nooit aan! Zo'n zwembroekje is prima voor die kleintjes!
ik vind dit erg vroeg hoor. het is zo koud als die kkleintjes uit het zwembad komen, hier word aangeraden pas vanaf 4 maanden te beginnen maar liever nog vanaf 6 maanden!
De 1e prikjes zijn meer een richtlijn qua leeftijd dan vanwege de prikjes zelf. Maar ik zou ook zeker niet voor 3 maanden starten. Maar oke, on topic: Ik vond de huggies niet eens zo heel groot vallen eigenlijk. Dit merkte ik toen fae uit haar zwembroekje gegroeid was, de eerste tijd heeft ze zo'n broekje met luier erin aangehad van de prenatal (9,95) . En nu draagt een ander klein meisje hem , ik heb hem in het zwembad maar doorgegeven aan een andere moeder die voor het eerst was.... Maar ze zijn op zich wel ideaal, alleen groeien ze er ook weer wel snel uit.