Dag dames, Ik heb net bij de action een pak luiers van Nèh Nèh gekocht, wie gebruikt deze luiers voor hun kindje en hoe bevallen ze?
Een vriendin van me gebruikt ze voor haar zoontje van 1 en vind ze super fijn en te vergelijken met de kruidvat luiers
ik ga ze wel een x uit proberen want die nieuwe luiers van pampers zijn wel k*t die oranje verpakking dan
Ik heb ze een keer meegenomen omdat ik toevallig daar was en geen zin had om speciaal naar de kruidvat te gaan. Was een keer en nooit meer. Wat een rotzooi. Nou ja voor de prijs is hij best goed in verhouding maar nee geef mijn maar kruidvat of pAmpers. Heb de luiers weggegeven zo slecht vond ik ze. Heel erg breed ( en heb al een flinke zoon) en de pasvorm is gewoon niet goed
ik vond het ook rotzooi, maar het is best goedkoop dus je kunt het best proberen, verschild denk ook per kind. mijn zoon kan alleen tegen pampers helaas!
Heb normaal altijd die van de kruidvat, maar ik dacht laat ik ze eens proberen voor die 3,99 Hij heeft er nu een aan, dus we zien het strakjes wel
Ik heb ze ook een keer gekocht en ik vond het best meevallen, helemaal voor die prijs. Ze zijn niet zo elastisch en dat lijkt mij niet zo lekker zitten, maar voor een paar keer is er niets mis mee. Ze lekken in elk geval niet door ofzo en zijn spotgoedkoop.
ik gebruik ze meestal, en de blauwe verpakking vind ik fijn zitten bij mijn zoon (10 kg en 74 cm). voor mijn dochter had ik altijd de lila verpakking en ze zaten altijd goed.. maar ze hebben de luiers in de lila verpakking veranderd en nu zijn ze echt slecht !.. passen mijn dochter (97 cm en ong 18 kg) niet meer.. en er zit totaal geen rek meer in..
Heb ze 1x geprobeerd en ze opgemaakt omdat ik het sonde van het geld vond, maar nee dingen lekken door waar je bij staat. Ik gebruik nu altijd de luiers van de aldi werken en voelen het zelfde aan als die van pampers alleen dan de helft goedkoper.
als ze net als de kruidvat zijn dan vind ik het rotzooi, heb nu zoveel soorten gehad en pampers is echt het fijnste, zit lekker om de billen en lekt niet.Die goedkope luiers vind ik echt stroef, strak, formloos en lekker snel (mijn mening) dus zal neh neh niet snel uitproberen
rica grappig... ik ben eigelijk overgestapt van pampers naar kruidvat vanwege de kosten... maar als ze nu de pampers goedkoper zouden maken dan de kruidvat zou ik bij kruidvat blijven. Ik vind ze echt zooo veel fijner!
ooit een keer geprobeerd maar na twee luiers heel het pak weggegooid. Wat een rommel zeg, ongelooflijk... Hou het nu maar bij pampers of kruitvat
Lidl is ook goed, mocht je goedkope goede luiers zoeken. ZIjn hier van pampers naar lidl gegaan. Over NehNeh lees ik met name negatieve verhalen, zelf nog geen ervaring.
Ik blijf toch steeds terugkeren naar Pampers! Maar Bumblies vind ik bijna net zo fijn. Erg dun, zacht en comfortabel.. Kruidvat, Aldi, Lidl, AH..etc.. allemaal geprobeerd, vind het niks! Kruidvat.....iedereen is er laaiend enthousiast over, maar ik vind ze zooo stroef en hard.. lijkt me niet lekker zitten! Bumblies kost 6,49 (40 st.) en is zoveeeeeeel zachter en lijkt het meest op Pampers, vind ik.
nehneh, rommel! heb nog nooit een luier gehad waar ik zo slecht over te spreken ben. goede luiers zijn: Pampers, prijs is alleen belachelijk. Aldi Kruidvat.
idd stroef en hard, ik zei stijf maar idd wat jij zegt... waar kun je bumblies kopen dan? ja grappig he debby dat iedereen tochwat anders fijn vind...wat de 1 totaal afkraakt vind de ander weer helemaal geweldig hahah