De titel zegt het al. Ik woon in Eindhoven maar ga vaak naar de zelfde. 9 van de 10x is het het zusje maar ben ik wel een beetje beu. En voor donderdag ook vast geen plaats meer. Wat is jou favoriete plek om lekker te uit eten. Ohh we houden wel heel erg van het tapas gebeuren. Italiaanse keuken.
Moet het per se in Eindhoven zijn? Ik ken in Nuenen een heel goed restaurant namelijk, het heet Restaurant Goesting. Daar hebben ze ook allemaal kleine gerechtjes. Echt een aanrader!
Ooh wij hebben een keer bij een Italiaans restaurant gegeten voordat we naar Guus gingen. In een straatje waar veel restaurantjes zaten. Eenmaal binnen, bleek er een onwijs gezellige sfeervolle binnentuin te zijn. Heerlijk gegeten met een heerlijke wijn. Oh die héle sfeer toen... het was echt zo'n zwoele zomeravond.. zucht.. Ik ga hem opzoeken!
Restaurant Dolce Vita is pas verhuisd van Son naar de Dommelstraat. Daar kun je echt heeeeerlijk eten! Wel iets duurder dan t Zusje maar elke euro waard. De ossehaas daar is de beste ooit. Binnenkort maar weer een avondje plannen.
Valenzia. Wel iets prijziger dan ‘t Zusje, maar zeker de moeite waard! Giornale vind ik ook erg leuk en lekker. Ik vind Mangiaire echt helemaal niks qua sfeer. Zien en gezien worden en vooral goede service voor de vaste kliek.
Ohh ik hoop dat wij het leuker gaan vinden dan. Eindelijk dus voor mangiaire gekozen. Collega van me rade het ook aan. Thanks voor alle suggesties dames. We kunnen weer even gaan rond kijken. Hebben voor volgende maand ook besproken.