lodger shelter in kinderwagenbak

Discussie in 'Verzorging' gestart door angela1986, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela1986

1 apr 2010
    69
    0
    6
    Ik heb even een vraagje.
    Afgelopen vrijdag ben ik met de auto alleen met baby van 3 weken in maxi cosi naar het centrum gereden, daar heb ik haar overgezet in de kinderwagenbak.
    Nu draagt ze in de maxi cosi de lodger shelter( draagzak en deken in 1) en in haar kinderwagenbak een jasje.
    Nu heb ik haar dus uit de maxi cosi met alleen haar kleertjes aan in haar jas moeten proppen om haar vervolgend in de kinderwagenbak te leggen.
    Dit duurde allemaal best lang, en kan me voorstellen dat het niet prettig is voor haar zo even uit je warme nestje gehaald te worden zodat je moeder je met alle moeite je in je jas moet zien te krijgen.

Wat denken jullie, kan ik haar niet gewoon ook in de kinderwagenbak de shelter lodger aan houden en er dan een dekentje overheen doen?
    Dus zonder jas.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja hoor, ik denk dat dat best kan. Ik heb in de kinderwagenbak een Lodger Wrapper liggen. Is het zelfde idee en daar heeft ze het heerlijk warm in. Met deze kou zou ik zeker wel een extra dekentje erover doen en die hoes die je over de reiswieg kan doen.

3. angela1986

1 apr 2010
    69
    0
    6
    Ik heb er nu als ze een jasje aan heeft 2 dekentjes 1 dunne van Quinny en een wiegdeken van de prenatal in liggen. Zal ik dan het dunne of het dikke dekentje weg halen?
    Die hoes heb ik er altijd overheen.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Anders laat je het dunne dekentje weg, maar neem je 'm wel mee. Onderweg voel je dan even in het nekje of de temp goed is. Voelt ze wat te koud, dan doe je alsnog het dekentje erover.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Moet je ver rijden naar de stad? Voor ons is het nl. maar een klein stukje, dus ik doe hem in de mc toch al zijn jasje aan. Dat is dan wel even wat warm, maar dan zit ik er inderdaad niet mee dat ik hem op een koude parkeerplaats alsnog zijn jas aan moet doen.

6. angela1986

1 apr 2010
    69
    0
    6
    naar de stad is het 15 min rijden. Maar ook als ik verder weg moet rijden is het een probleem. wil haar niet midden in de winter op straat van jas veranderen. ik loop zo even naar de supermarkt (10 min) en ik doe haar dan de lodger om in de kinderwagenbak. en voel tussendoor haar nekje. ik doe er dan een dikker dekentje overheen en neem de dunne mee. Als het straks -10 is buiten kan ik haar altijd nog 2 dekentjes geven.

7. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ik heb nooit in de wagen een jasje gedaan, lijkt me helemaal niet lekker liggen. De bak lekker voor verwarmen en de kruik (als ze er in gaat) onderin leggen, op de deken. Twee dekentjes en een dekje, ben ik de strenge winter van vorig jaar prima mee door gekomen. In maxicosi een jasje eventueel een dekentje over de beentjes.

8. angela1986

1 apr 2010
    69
    0
    6
    Ben net terug van boodschappen doen en het gaat prima hoor. Ze is heerlijk warm gebleven.
    Dit scheelt voor mij een hoop gedoe met jasjes aan en uit trekken midden in de winter.

9. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb in de kinderwagenbak de wrapper liggen, en dan heeft ze ook een jasje aan. in de winkel vouw ik dan de wrapper even open, ik vind het echt een super ding! heb geen ervaring met de shelter..

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Fijn dat de actie geslaagd is :D.

Deel Deze Pagina