of je er nu wel of niet leuk vind maar haar korte koppie vind ik wel echt super hebben jullie t al gezien?
Staat haar inderdaad, maar lang haar vond ik ook mooi. Vind haar wel knap. Helaas vind ik haar verder echt een vreselijk mens, tenminste zoals ik haar vind overkomen.
Nee sorry vind het niet zo mooi staan als haar lange haar. Vind dit erg Amerikaans, te modern naar mijn smaak.
nou ik vind haar echt heeeeel mooi. en zolang ik er niet hoor praten..... (he mijn raffieeeeeeeee) vind ik het toch wel nederlands mooiste maar dan heb ik t over uiterlijk he!
ik vond het ook gelijk érg mooi toen ik het zag . Als je niet beter wist (van haar ziekteperiode etc) , zou je denken dat het bewust zo geknipt. Leuk modern koppie zo! Hoewel ik me kan voorstellen dat ze haar lange haar terug wil . Wie weet gaat ze daarna wel weer naar deze lengte, maar dan heeft ze die keuze tenminste wel zelf gemaakt..
Ik vind het super staan alleen vind ik langer haar leuker staan, ik weet niet die mooie lokken horen gewoon bij Silvie Maakt mijn mening er trouwens niet minder op dat ik haar een verschrikkelijk mens vind ...
stoer wijf!!! staat echt te gek!!! ik heb het sinds kort ook zo kort haha en het is zoooooooo makkelijk,,en pittig,,heerlijk!!!