eefje is nu al een paar dagen verkouden, heb de huisartsenpost al gebeld en die zeggen zolang ze goed drinkt, geen koorst heeft, niet benauwd is en actief is gewoon laten uitzieken... nou op dit moment loopt ze te stuiteren op de bank, ze heeft net 200cc op en ze hoest wel, maar volgens mij komt dat meer door het gestuiter.. maar nu de koorts.. ze heeft de hele dag al wat verhoging, maar dat kan in 5 minuten zo van 37.8 naar 37.5 gaan.. en weer op en neer.. nu valt het me op dat haar temp hoger is als ze loopt te draaien op de bank, dus loopt te stuiteren.. loopt de temp nou op als je lichamelijk druk bent? ze is echt heel actief bezig op dit moment.. wordt gek van mezelf, dit is haar eerste verkoudheid en ben zo bezorgd haha... x
Ik heb het idee van wel. Mijn zoontje kan ook wat warmen aanvoelen als ie veel geklauterd heeft. Maar ik durf het je niet met 100 procent zekerheid te zeggen
Wat ik nog weet vanuit mijn studie is dat een kindje wel warm kan aanvoelen. Maar de temp stijgt niet. Het is net als een kindje warm en soms zelfs zwetend uit bed komt dan is zijn temp niet omhoog gegaan. Laat ik het zo zeggen. Je kan geen koorts krijgen van spelen of druk doen. Het kan wel een paar 10de omhoog gaan maar geen koorts of verhoging
Ze had het over koorts. Ze ging in 5 minuten van 37,5 naar 37,8 en daarna weer verder omhoog. Tenminste dat is wat ik er uit op maak. Maar als ze 37,8 heeft hoef je je nog geen zorgen over te maken.
het is idd maar 3 tiende of zo.. och zolang ze nog loopt te stuiteren.. en ze heeft net weer 200cc op, dus da's ook geen probleem..