Mijn man kwam vanavond thuis van het werk en zei dat we toch best op vakantie konden gaan naar de zon (hij zag dit eerst niet zitten). We willen laatste week september of eerste week oktober. Onze kids zijn dan net 3 jaar en 4 maanden. Hebben jullie tips voor een mooi en ideaal eiland voor kinderen. Voorkeur voor een appartement en aanwezige zandstranden. We zitten al wel te kijken naar Griekenland, maar welk eiland. Het wordt geen Samos, Kefalonie, Zakynthos, Parga of Kassandra omdat we daar al eens zijn geweest.
Kos is een mooi eiland! niet te groot en wel mooie stranden. Mijn oom was er net met hele gezin geweest (4/5 kinderen onder de 6), maar ben vergeten hoe dit appartementencomplex heette, was erg mooi zei hij. Veel georganiseerd voor de kinderen ook. Was in de buurt van Kos-stad. Ik zou naar een reisbureau gaan om advies te vragen en dan zoover checken voor reiservaringen.
owhja toen wij op Kos waren, zaten we bij Captain Pavlos. Kleinschalig appartementencomplex, beetje buiten de drukte. Zwembad en speeltuinje en eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. (er werd erg goed schoongemaakt, wat ik altijd wel fijn vind, jammer waren de bedden, maar die zijn altijd hard in griekenland..)
Geen griekenland en zelf geen ervaring, maar menorca schijnt wel heel leuk te zijn met kids en ook niet te ver vliegen.
ikzelf ben vorig jaar naar spanje geweest.. torremolinos.. bij malaga.. heel leuk appartement in hotel.. elke dag schoonmaak.. en veel winkeltjes direct om de hoek.. geen dischoteken direct in de buurt.. meer eettentjes waar je kan loungen.. er is een spelletjeshal om de hoek.. kijk bij arke.. zoek naar bajondillo app.. hopelijk vind je het wat..
Kos horen we inderdaad wel meer positieve verhalen over! Zal ook eens bij Malaga gaan kijken. @Suus, we zijn vorige jaar op Menorca geweest, dus deze valt ook af
Bedankt voor de tips alleen Turkije wordt het echt niet. Ooit één keer geweest en voor ons (voorlopig) nooit weer.