Wij zijn pas geweest met mijn dochter van 3,5 die is 1m5 en mocht in veel kinderattracties. Is je kindje onder de 1 meter dan kun je zo goed als niets. En eerlijk gezegd vind ik de efteling voor dat geld veel leuker voor die kleintjes dan moviepark
Wij zijn er toevallig gisteren geweest met onze 4,5 jarige. Hij is ongeveer 100 cm en mocht in redelijk veel dingen. Alleen onder de 105 cm moeten ze eigenlijk overal met begeleiding in. Hij vond het wel helemaal geweldig en heeft het er nog steeds over, zelfs de plattegrond moest mee naar school Het voordeel van Moviepark is ook dat je t/m september de 2e dag gratis mag.
ik vind movie park ook zeker een leuk park! En het is toch niet erg als ze bijna overal met begeleiding in moet? Is voor jezelf ook leuk!
Ja, dat is niet erg. Als ze maar niet nergens in kan, dat zou ik wel jammer vinden. Ik zag op de site dat ze attracties van diego, umizoomi enz hebben en die vind mn dochter ook erg leuk.
Is alles echt in het Duits? Of wordt er bijna niet gepraat? Ik kan me daar geen voorstelling bij maken. Wij hadden het er ook over om er misschien heen te gaan en toen zei mijn man dus dat alles in het Duits is. Nou ben ik vroeger naar Disneyland geweest, en daar zou alles vast wel in het Frans geweest zijn. Ik kan me niet meer herinneren dat ik me daar aan gestoord heb. Hoe hebben jullie kindjes dat ervaren?
Wij zijn vorig jaar in september een weekendje geweest. Toen 3,5 en 5 jaar. Ze vonden het allebei helemaal geweldig! De show, de attracties en de film ( die idd Nederlands gesproken is). Bijna alles onder begeleiding, maar dat vonden wij helemaal niet erg en de meiden vonden het juist leuk als we mee gingen. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Wij zijn vorig jaar geweest met een hele grote groep en kinderen met verschillende soorten leeftijden. Jong tot oud, echt iedereen heeft zich prima vermaakt, ik vind het een aanrader.