Indoor Plopsaland Coevorden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tikigo, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wij gaan een weekendje naar cp Hutteheugte. Nu zijn we aan het kijken voor een weekend kaart voor Indoor Plopsaland. Ik vind het alleen echt wel prijzig en vraag me af of we het wel moeten doen.

De kleine man is niet zo heel erg groot en is nu 85 cm. Vraag me dus af of het dan wel leuk is om te gaan voor hem. Ik denk namelijk dat hij nog niet overal in mag?
    Zijn er dan nog genoeg attracties over waar hij zich kan vermaken? Het is een ondernemend mannetje en ik zou het sneu vinden als we de hele tijd moeten zeggen dat hij ergens niet in mag terwijl andere kindjes wel mogen zeg maar.
    Daarnaast is er genoeg te doen op het park zelf. Vandaar mijn vraag of het wel de moeite waarde is?

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik vond het erg leuk. Ook al mag hij niet overal in hij zal zijn ogen uitkijken met Bumba, Piet Piraat en kabouter plop. Hij betaald ook niet de volle pond.

Op internet kun je precies zien waar hij wel en niet in mag.

Als je gaat sparen voor korting bij de Jumbo dan kun je die korting ook nog meepakken.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

wij zijn vorig jaar geweest. De jongste was nog net te klein ..volgens mij net iets boven de 80 cm. en als ik het goed heb, weet ik niet zeker maar zoals ik me kan herinneren vanaf 85 cm mogen ze bijna wel overal in. Was toen echt leuk ... we hebben ons allemaal zeker vermaakt!

fijne vakantie!

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik zou geen weekend kaart doen. Ben er vorig jaar geweest en vond het eigenlijk niet zo. Mijn dochter vond het leuk maar ik vind het een veredelde kermis.
    1x erheen is meer dan genoeg.

5. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alvast bedankt voor jullie reacties!
    Misschien idd leuk voor 1 dagje dan. Voordeel van een weekendkaart is dan wel dat ook opa en oma met hem mee kunnen als ze een uurtje over hebben. Was overigens ook hun idee, althans ze wisten dat dit te boeken was via de site van cp. Maar kost toch bijna 50 euro en dat vond ik toch wel veel....

6. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ik zou persoonlijk ook geen weekendje doen. 1 dag is meer dan zat. ben vorig jaar met een vriendin en haar 2 kinderen geweest vond het wel tegenvallen qua grootte etc.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik ben er geweest met een bijna 4 jarige en een 2 jarige. ik had een twee-dagen kaart voor de prijs van 1. ik ben er maar 1x geweest, meer als genoeg. ik vond het tegenvallen en aardig prijzen. 10 euro erbij en ik had naar de efteling gekunt. veel leuker. inderdaad een hoog kermis gehalte. oudste heeft zich op zich prima vermaakt, vooral in de ballenbak/klimtoren. auto's waar ze heel even mee mogen rijden, draaimolen, grote glijbaan waar je samen vanaf kan, bumba show, kleine speeltuin, k3 dans gedoe, soort draaimolen met kikkers waar je in zit. ook kunnen ze op de foto met maya de bij, plop en nog 1 maar voor de foto's moet je wel betalen. en ze gaan er zo voor staan dat je net zelf geen mooie foto kan maken. ik vond het eerlijk gezegt een beetje zonde van mn geld. gelukkig hoefde ik voor de jongste niks te betalen want die had daar weinig te doen.

maar je kan even op hun site kijken. daar staan omschrijvingen van de attracties en vanaf welke lengte ze erin mogen.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Wij zijn er afgelopen herfstvakantie geweest en in 2012...wij waren er toen een midweek en hebben beide keren een 5 dagenpas gedaan. Onze 6 en 1 jarige vonden het afgelopen herfst fantastisch (de oudste de eerste keer ook) zij zijn gek op die studio 100 figuren en leuke attracties. Daarbij voor de 5 dagen pas betaalde je 1 keer de entree en had je 5 dagen onbeperkte toegang...dus dat was een makkelijke keuze....1 keer wilden we sowieso gaan.

Deel Deze Pagina