Na 6 maanden clomid, zijn wij gevraagd om mee te doen aan dit project. Hiermee zijn er 4 opties. Je wordt ingeloot en kan niet zelf beslissen welke optie het word. De loting houdt in: 1. Verder met clomid 2. Clomid +iui 3. FSH 4. FSH+ iui. Wij hebben optie4 gekregen.
Mag ik vragen waar die studie is? Dus welk ziekenhuis loop je? Moet je al bezig zijn met clomid etc? Deze pogingen worden nog een extra vergoed toch? Dus, de pogingen die je hebt van je zorgverzekering blijven gewoon staan. Klopt dat?
Wij lopen in het OLVG in Amsterdam. De studie is idd na 6 maanden clomid. En van de verzekering heb ik geen idee. Het wordt vergoed in de basis verzekering, dat was voor mij voldoende informatie.
Hallo allemaal, We zijn vandaag gevraagd om mee te gaan doen met het onderzoek. Ik heb een half jaar clomid gebruikt, wel eisprong, maar helaas niet zwanger. We hebben wel besloten om te gaan deelnemen, alternatief is namelijk nog een half jaar clomid. Ik vind het wel spannend, omdat je niet weet welke behandeling je gaat krijgen. Ik hoop in ider geval dan niet alsnog een half jaar clomid, want daar geloof ik gewoon niet zo meer in. Bij ons gaat het trouwens om een tweede kindje. De eerste was gelukt tijdens een rustpauze van clomid. @kim84, hoe vind je het om mee te doen met het onderzoek? En was je blij met optie 4?
Die behandelingen worden sowieso allemaal onbeperkt uit de basisverzekering vergoed. Dus dat maakt geen verschil. Ik heb vaker van dit onderzoek gehoord, mijn zkh doet er niet aan mee. Anders had ik wel meegedaan.
Ik doe ook mee aan de studie. Ben ingeloot voor de IUI met stimulatie dmv injecties. Heb hiervoor 6 pogingen KID gehad, helaas zonder resultaat. Nu sta ik vlak voor de 3e IUI poging, waarschijnlijk donderdag voor inseminatie.
@Mamarit. Optie 4 en 2 wilden wij alleen doen. Wij wilden met inseminatie, want denken zo meer kans te hebben. En gelukkig ingeloot in optie 4. Dacht even dat wij de enige waren die meedoen aan het onderzoek
@Nana hopelijk lukt het nu wel. Zelf heb ik waarschijnlijk eind volgende week mijn 3e IUI. En anders moeten wij het helaas een maand uitstellen ivm vakantie.
Zijn er meerdere eitjes gegroeid? Heb zelf nu een hogere dosis gekregen in de hoop dat er twee eitjes gaan groeien.