Maandag hebben we de 20-wekenecho en ik ben nu al een paar dagen best wel zenuwachtig, nou ja, best wel, de zenuwen gieren door mijn lichaam zeg maar, ik word er gek van! Wie had hier ook zo last van? Groetjes Guusje
Hier nog zo 1!! Wij hebben hem ook maandag en heb al sinds een week de zenuwen! Hoe laat hebben jullie de echo? Wij gelukkig al om half 11 dus hoef niet nog de hele dag in spanning te zitten.
Waar ben je presies zenuwachtig voor? Om het geslacht te weten te komen, of dat er misschien wat aan de hand is? En heb je daar reden toe? Ik ben zelf bijna nooit zenuwachtig - zelfs toen we bv gingen trouwen heb ik maar een paar seconden zenuwen gevoeld... De avond voor onze 20 weken echo kreeg ik ineens het idee "Stel dat er wat mis is!" En tijdens de echo zat de scopiste steeds "Dit klopt, dat klopt, ziet er goed uit" etc. En toen dacht ik; ooooh en nu gaat ze zeggen dat het een waterhoofdje heeft... Of.... Maar dat was echt maar een kleine flits door mn hoofd, genieten en plezier overheerste
Wij hebben hem donderdag eindelijk. Ik ben eigenlijk niet zenuwachtig maar wel stront ongeduldig! We willen weten wat het wordt dus namelijk. Ik denk dat de zenuwen voor alle andere dingen 's ochtends wel komen. Gelukkig moet ik eerst heel de dag werken zodat ik wat afleiding heb.
pfff ik heb hem pas de 19e, ben ook niet zenuwachtig, wel heel erg benieuwd. moet ik wel zeggen dat ik bij elke echo (tot nu toe) wel een flitsmoment heb van, oh als alles maar goed is. ik weet dat het een medische echo is, maar kan eigenlijk niet wachten om ons wondertje weer te zien
Ik kan me ook de gekste dingen in mn hoofd halen... Bij de 9 weken echo hebben we een ukje gezien, vlak voor de 12 weken echo was ik bang dat ze zou zeggen; "Zwanger? Nee hoor, dat heb je je denk ik ingebeeld?" Haha...
ik was ook vreselijk zenuwachtig voor de 20 wkn echo. Ondanks dat het geweldig is om je ukkie weer te zien speelde bij mij echt wel mee dat het daar niet om ging bij deze echo. Ondanks dat we bij de gyn lopen en elke controle een echo krijgen van onze ukkies was de 20-wkn echo het zenuwslopendst. Gelukkig helemaal in orde allemaal. Mn vriend had nergens last van, totdat we de drempel van de echopraktijk overstapten. Toen kwamen ook bij hem de zenuwen...
ik heb nu nog geen last omdat het nog best een tijdje wachten is (15 sept) maar een paar dagen van tevoren zal ik hem wel voelen dat heb ik bij elke belangrijke afspraak. ik ben niet zozeer nerveus voor het geslacht, maar of alles daarbinnen goed is. Ik twijfel daar ook niet aan, maar gewoon wachten op die bevestiging is al zenuwslopend haha
Hey, wij ook om half 11! Das toevallig! Heel veel succes en plezier maandag, laat je het weten? doe ik het ook...!
Ik ben ook niet zenuwachtig voor het geslacht, dat weten we al. Maar of alles goed zit...dat is het belangrijkste toch? Gelukkig hebben we hem al in de ochtend, als je nog de hele dag moet wachten is het helemaal zenuwslopend! Ik laat het maandag weten...! Groetjes Guusje
Ik ben ook wel een beetje zenuwachtig voor morgen! Ook niet voor het geslacht, dat weten we al Maar ook inderdaad meer of alles goed zit, wij hebben hem pas in de avond!! Dus ik ben benieuwd hoe het morgen met mijn zenuwen gesteld is. Iedereen die morgen moet: Heel veel succes!!
ik heb woensdag een pretecho en de 25ste de medische echo en reken maar dat ik zenuwachtig ben! Het geslacht wil ik wel weten maar daar ben ik niet zenuwachtig over ik hoop gewoon dat alles goed is, dat blijft toch iedere keer weer spannend.
Hier over 2 weken en 2 dagen de 20 weken echo ! Oooooh zo spannend ! Laatste echo was met 12,3 weken , ben zo benieuwd om het verschil te zien in de groei , de voetjes , armen , vingers , tenen ! En natuurlijk mooie plaatjes mee te krijgen en ook weten we dan of we een jongentje of meisje krijgen.