he dames, ik weet het, ik klaag nu gewoon even maar van mij mag de kleine wel komen!! ik ben nu 37 weken maar als ik nog 3 weken zo verder moet wordt ik helemaal gek denk ik. ik slaap al 3 weken slecht waarvan de laatste 4 dagen gewoon niet!! en nee, ik overdrijf niet, gewoon helemaal klaar wakker liggen tot het weer ligt wordt. Ik heb veel last van rusteloze benen, ik kan ze dus dwangmatig niet stil houden en moet bewegen. de eerste dagen ging het nog wel met benen omhoogleggen, warme melk drinken, met tv aan in slaap vallen om me af te leiden. maar de laatset dagen gewoon niets dat helpt. Ik probeer smiddags wat te slapen maar ook dan begin ik me benen te voelen. Het is nu zover dat ik bang ben om naar bed te gaan, en dat werkt wer averechts natuurlijk! Tuurlijk wil ik graag dat me mannetje groot en gezond te wereld komt, maar het is al 37 weken dus van mij mag ie echt komen. Nu ben ik ook al ongeduldig omdat ik die kleine gewoon wil knuffelen en moeder wil zijn, hem lekker in het bedje te zien liggen ipv de hele dag tegen me ribben aan te voelen met voorweeen en geen slaap. vreselijk he, dat geklaag. maar ik zal toch niet de enige zijn die dit denkt of meemaakt?? ik heb al 3 weken voorweeen en de kleine ligt heelmaal klaar voor de start dus dan lijken 3 weken ( misschien zelfs 5 ??!!!) me heeeel lang duren. groetjes
He Meid Weet precies hoe je voelt. Ik heb al vanaf 36 weken voorweeen, alhoewel het nu minder wordt. Ben nu 41 en 1 dag zwanger. Mijn eerste is tot 42 weken en 1 dag blijven zitten... dus helaas hier geen positief verhaal mbt voorwerk en het snel bevallen. Ik vrees dat deze ook 42 weken blijft zitten en de kans op een spontane bevalling neemt voor mij gevoel met de dag af . Troost je maar in de gedachten dat de meeste baby's tussen 38 weken en 41 weken geboren worden, dus het kan niet lang meer duren, toch? Erg he, zo ongeduldig zijn, ik brand ook van nieuwsgierigheid. Lekker wegdromen in de babykamer doe ik ook zo lekker veel. jij ook?
Heel herkenbaar! Ben het ook helemaal zat, slaap niet meer, ook pijn in mijn benen alsof ze helemaal worden afgekneld ofzo, moet ze dan voor mijn gevoel bewegen maar als ik dat doe doet het nog meer pijn heel gek, maar ben wel heeel moe..8) Dus kom tot niks. Heb steeds harde buiken en steken in mijn buik en 'down under'.(en nog veel meer klachten die ik jullie zal besparen ) Baby is al ingedaald. Dus van mij mag hij vanaf a.s. woensdag (ben dan 37 weken) wel komen. Had trouwens wel per toeval ontdekt (was 's ochtends met mijn opgetrokken benen op de deken gaan liggen met ook nog een kussen tussen mijn knieën) dat er een manier is waardoor mijn benen geen pijn meer doen als ik slaap. Werd vanacht dus 'alleen' nog wakker om te plassen, me om te draaien en door voorweeën!
misschien nog een tip tegen de rustloze benen: De benen erg koud afspoelen. Is niet heel prettig maar in dit rusteloze lichaam werkt het wel... Ik wil ook zo graag bevallen, ik ben inmiddels 39+1 en de datum waarop ik dacht dat het geboren zou worden is al voorbij... Afwachten maar.....
haha, fijn dat ik niet de neige ben die zo ongeduldig wordt ervan! 41 weken, ohjeetje. dan mag ik nog niet klagen dus. we houden vol he ( we hebben weinig keus toch?). ik sta ook in de babykamer te dromen en aan de zwitsal te ruiken enzo hahah. heerlijk toch.