28 weken zwanger voel me babytje minder bewegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door justsjee, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justsjee

justsjee Lid

18 sep 2008
    37
    0
    0
    rozenburg
    hallo..
    ff me ei kwijt
    ik voelde me babytje altijd veel bewegen in me buik ben nu 28 weken zwanger..
    en laatste 2 dagen veel minder alleen nog als ik ga slapen een schopje :s....
    daarvoor voelde ik het de hele dag door?
    ik wou vragen is dat erg ?
    of kan dat geen kwaad maak me best zorgen

hoop dat jullie me kunnen helpen
    xx

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ben je misschien erg druk geweest de laatste paar dagen?daar zou het door kunnen komen.
    Ik zou sowieso ff je gyn of vk bellen voor de zekerheid.
    Suc6!

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het kan idd doordat je mischien de afgelopen best druk bezig ben geweest. dat heb ik ook wel eens.. dan voel ik mn baby minder. maaar vooralsnog zou ik toch even de v.kundige bellen als ik jou was. al is het maar om je gerust te stellen.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja ik sluit me bij de gegeven antwoorden aan meteen bellen als je je niet prettig voelt dan kan ze je geruststellen

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde bij mijn dochter, volgens mij maken ze dan ook een groeispurt. Maar ik heb gewoon gebeld en mocht gelijk door na het ziekenhuis en alles was goed. De kleine bewoog wel maar voelde haar niet omdat ik continu harde buiken had.

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad en heb toen gebeld met t ziekenhuis. Als je hierover googled zul je het wel vaker lezen. Baby'tjes maken in die weken nogal eens een groeispurt waardoor het kan zijn dat je ze een paar dagen weinig voelt. Maar geen zorgen, daarna wordt de schade weer dubbel en dwars ingehaald meestal.

En toch, mocht je twijfelen, gewoon even bellen. jij kent je lichaam het beste.

X

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja dat zou ik ook zeggen. Jij kent je lichaam het beste. Als je het gevoel hebt dat het niet helemaal klopt zou ik gewoon even bellen! Kleine moeite voor hen om je gerust te stellen toch?

Deel Deze Pagina