hormonen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naampje, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    Misschien een stomme vraag voor julllie.. maar wil hem toch ff stellen hier aan julie..

mijn man en ik hebben sinds 28 weken zwangerschap de naam van ons zoontje vaststaan.... helemaal weg zijn we ervan! Nu ben ik 37 weken...

Maar..... sinds vorige week zit ik ineens ontzettend te twijfelen!!!! Mijn man totaal niet maar ... het zit me niet lekker..

Vandaar dat ik wil vragen ... wat vinden JULLIE nou van de naam..

LASSE

op andere namen kom ik ook niet hoor heb alweer op internet zitten neuzen maar kom niks leuks tegen nog...
    heb 2 namen die ik leuk vind maar die vind mijn man niks...

Herkend iemand dit? Of ooit iemand toch spijt gehad dat ze bij de naam gebleven zijn waarbij ze op laatste moment twijfelden?

liefs naampje

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Spreek je dat zo uit als het geschreven word? la-se?
    Niet mijn smaak..maar smaken verschillen!

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Denk dat je niet de enige bent die gaat twijfelen over de naam, tis toch iets voor het leven. Maar of wij het mooi vinden of niet doet er niet toe, wordt alleen maar verwarrender voor je denk ik.
    Jullie hebben deze naam uitgekozen en als je niks anders weet dan zou ik het hierbij laten en het op de hormonen gooien ja ;)

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    als je al die tijd al zeker was van die naam...

En nu pas begint te twijfelen.. Zou ik het toch op de hormonen steken ja :D

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Moeilijk dat je nu twijfelt! Ik vind het een hele mooie naam. :)

6. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Mooie naam!!

7. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    vind het wel een bijzondere naam
    ik hou wel van aparte namen die niet veel voorkomen.

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik ga geen mening geven daar word je alleen aar verwarder van. ik denk dat gewoon een naam moet kiezen die je echt mooi vind. en als je nu begint te twijfelen en die naam altijd leuk vond. dan zou ik het de hormonen de schuld geven!

liefs

9. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    leuke naam! hou ik wel van!

Wij hadden eerst ook finn en nu wordt het toch tycho haha maar dat blijft het nu ook hoor:p

ik vindt mats en mees enzo ook leuk en lasse is ook zo leuk:D

10. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Ik heb een vriendin met een zoon die zo heet. Leuke naam! vind ik zelf.
    Ook wij zijn ineens weer aan het twijfelen geslagen. En met mijn termijn is dit ook niet zo handig. Zullen de hormonen wel zijn. Maar ik denk als het straks lekker op mijn buik ligt, en ik kijk haar aan... dat ik het wel weer weet.
    succes met besluiten

11. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie meiden!!
    Denk innd ook hormonen... ik blijf er maar bij en indd als het op mn buik ligt en ik weet t niet zeker... kan ik nog voor een andere naam gaan.....
    Thanks!!!

12. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    leuke naam hoor! een collega van mij heeft haar zoontje ook zo genoemd. Ik had er eerst nog nooit van gehoord, dus klonk eerst vreemd, maar vindt de naam nu heel mooi! Zeker een naam die niet veel voorkomt, daar hou ik wel van, maar goed je moet idd je eigen gevoel volgne. Ik denk dat het ook de hormonen zijn hoor! Zo had ik dat ik geen kleertjes uit kon kiezen voor de eerste dag en ook een geboortekaartje! ik vond er heel veel leuk ,maar de definitieve keuze heeft mijn man gemaakt. Ook de kleertjes heeft hij uitgezocht. Nou normaal nooit geen moeite mee haha.

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik zou ook je gevoel volgen in de zin dat je even moet verder kijken en nog s over moet hebben met je vriend en als t dan allemaal goed voelt gewoon lekker doen! als dit jullie naam is vind je toch niets dat je leuker vindt ;) iig das mijn ervaring..

Hier hebben we vrij laat de naam nog veranderd.. onze knul zou sem brayden gaan heten toen ik toch wel een hekel aan de populariteit van de naam sem kreeg.. ik hoorde t overal zelfs in verre familie van ons :$ werd toen helemaal gek. dat is niks voor mij, ik ben van t originele :p

Kon geen naam vinden als eerste naam die goed bij brayden paste en toen ineens zei vriendlief, waarom doen we niet gewoon brayden?!

Ik ging akkoord maar heb t constant spannend gevonden hoor.. spreken ze t wel goed uit? vinden mensen m wel leuk? na mn bevalling vond ik t ook echt moeilijk omdat ik dacht dat mensen toch niet eerlijk tegen me waren :) je gaat immers op kraambezoek niet snel zeggen "goh wat een rotnaam" haha

Dus heb echt mn moeder uitgehoord wat haar eerste gedachte waren bij de naam enzo.. en ik denk dat ze wel eerlijk was toen ze zei dat ze het meteen leuk vond! :)

Ondertussen natuurlijk helemaal aan zn naam gewend en alleen de eerste keer uitspreken ging bij sommige mis maar ook dat was erna meteen over..

Deel Deze Pagina