Gelukkig is ze uiteindelijk helemaal goedgekeurd En heel fijn dat ze nog in hoofdligging ligt! Hier nog geen effect, maar misschien word ik morgenochtend wakker en heeft er een klein mirakel plaatsgevonden Ik kan haar overigens heel duidelijk voelen en ml ziet haar ook gewoon liggen, zeg maar. Dus we merken het snel genoeg. Ben benieuwd! En anders zien we vrijdag wel. Haha een foto van mn voeten wil je niet zien hoor
Hallo, Ik heb vrijdag een afspraak voor Moxa. Ze doet ook aan voetreflexmassage waarbij ze de goede ligging ook stimuleren. We gaan het zien. 😄
Succes morgen Elf, ik hoop dat ze gauw nog even draait. Twistertje, ik ben benieuwd en hoop dat het bij jou ook werkt.
Ik heb nu 2 behandelingen gehad en woensdag ga ik voor de 3e keer. Dan krijg ik die moxa sticks ook mee naar huis om het zelf te gaan doen. Ik moet zeggen dat hij wel wat draaieriger is sinds ik geweest ben. Eerst lag hij altijd op 1 manier en nu wisselt hij wel van dwars naar stuit en terug. We zullen zien, gelukkig heb ik nog wel even
Gisteren weer een behandeling gehad. Deze keer heeft ze meer gemasseerd (voetreflexmassage) en heb ik de moxasticks mee naar huis gekregen. Vanavond mee beginnen. Hij ligt nog niet goed maar merk de dagen na de behandeling wel meer beweging. Hij ligt nu nog dwars.... Ben wederom benieuwd