Moxa?

Discussion in 'Zwangerschap' started by username, Jun 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gelukkig is ze uiteindelijk helemaal goedgekeurd :) En heel fijn dat ze nog in hoofdligging ligt!

Hier nog geen effect, maar misschien word ik morgenochtend wakker en heeft er een klein mirakel plaatsgevonden :p
    Ik kan haar overigens heel duidelijk voelen en ml ziet haar ook gewoon liggen, zeg maar. Dus we merken het snel genoeg. Ben benieuwd! En anders zien we vrijdag wel.

Haha een foto van mn voeten wil je niet zien hoor :p

2. Twistertje

Mar 15, 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb vrijdag een afspraak voor Moxa. Ze doet ook aan voetreflexmassage waarbij ze de goede ligging ook stimuleren. We gaan het zien. 😄

3. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Succes morgen Elf, ik hoop dat ze gauw nog even draait.

Twistertje, ik ben benieuwd en hoop dat het bij jou ook werkt.

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dankje! Ik reken er niet op hoor, zelfs niet met de gember :p

5. Twistertje

Mar 15, 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 2 behandelingen gehad en woensdag ga ik voor de 3e keer. Dan krijg ik die moxa sticks ook mee naar huis om het zelf te gaan doen. Ik moet zeggen dat hij wel wat draaieriger is sinds ik geweest ben. Eerst lag hij altijd op 1 manier en nu wisselt hij wel van dwars naar stuit en terug. We zullen zien, gelukkig heb ik nog wel even

6. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik hoop dat hij draait en daarna goed blijft zitten :)

7. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier lijkt kleintje nog steeds in de goede positie te zitten. Hopen dat dat zo blijft...

8. Twistertje

Mar 15, 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren weer een behandeling gehad. Deze keer heeft ze meer gemasseerd (voetreflexmassage) en heb ik de moxasticks mee naar huis gekregen. Vanavond mee beginnen. Hij ligt nog niet goed maar merk de dagen na de behandeling wel meer beweging. Hij ligt nu nog dwars.... Ben wederom benieuwd

Share This Page