Mijn beste vriendin is over drie weken jarig en heeft al jaren als verzameling mozaiek beeldjes, nu ze ruim 7 maanden zwanger is leek het mij leuk om een mozaiek beeldje te geven wat daaraan gerelateerd is bijvoorbeeld zo'n hand met een kindje erop die je ook wel eens in het brons ziet of gewoon een babytje oid. maar waar??? Ik heb hier alle woonwinkels en cadeaushops bekeken maar het is er niet, allemaal koeien of vlinders oid iemand een idee? mag ook een online shop zijn
Ik denk dat je daarvoor bij een kunstenaar moet zijn. Misschien 1 laten maken Kan bijvoorbeeld hier Werk in opdracht Heb verder geen ervaring met de website maar ik kon dit zo snel vinden.
Leuk idee van je! Ik mozaiek voor de hobby, maar een beeldje heb ik nog nooit gemaakt. Kijk eens hier mozaiek-hobby.startpagina.nl Misschien kun je daar iemand vinden die dit voor je kan maken.
En zelf maken, is dat geen optie? Misschien nog wel specialer dan kopen... Je kan dan gewoon zo'n stenen hand met baby kopen en die belijmen (raar woord, weet ff snel niet hoe ik het anders moet zeggen, haha) met mozaiekstenen (kan je tegenwoordig overal krijgen) in de kleuren die je mooi vindt en met speciaal voegsel afmaken... Hier staat een vrij simpele uitleg: Zelf mozaïek maken: starters | Hobby en Overige: Hobby
Zelf maken is misschien wel een idee als ik het niet kan vinden. Ik ben niet zo crea dus vraag me af of het dan wel mooi gaat worden haha. Heb nu iemand gemailt die op bestelling dingen maakt maar weet niet of het op tijd gaat lukken dus als iemand nog een site weet met mozaiek beelden, graaag!