hallo, ik ga volgende week op vakantie en ik vroeg me af of het kwaad kan om in een zwembad te gaan zwemmen. in verband met het chloor dat er in zit? ben dan pas 6 weken zwanger en had pcos ben via medicatie zwanger geworden en heb hierdoor een verhoogde kans op een miskraam. ik hoop dat iemand weet of het kwaad kan. groetjes
kun je gewoon doen. Het kindje zit veilig en geborgen daarbinnen. Je moet wel oppassen voor andere mensen i.v.m. stoten enz. maar verder kun je gewoon gaan zwemmen.
Gewoon lekker gaan zwemmen, kan echt geen enkel kwaad. Ook stoten kan nu nog niet zoveel kwaad, je baarmoeder zit nog goed verstopt achter je schaambeen.
Lekker gaan zwemmen hoor.. Je moet het nu zo zien dat je kleine een ei is die in een zak met water zit.. als je de zak met het ei erin ergens tegenaan stoot gaat het ei niet kapot (zo legde de vk het mij toen uit.. toen mijn hond op mijn buik sprong) dus je kindje zit nu heel erg goed beschermd.
Zwemmen mag gewoon, is juist goed voor je! Er bestaat niet voor niets zoiets als zwangerschapszwemmen Veel plezier op vakantie!
je kan gewoon zwemmen. ik heb zwangerschapszwemmen gedaan toen ik zwanger was dus het kan geen kwaad. toen ik net zwanger was ben ik zelfs 2x van een wild water glijbaar geweest, wist toen trouwens niet dat ik zwanger was (anders had ik het niet gedaan)
heey! Ik werk in een zwembad... dus ja dat is gelukkig gewoon veilig hoop ook zelf te gaan zwemmen als ik "ver" ben en niet zo goed mee "gewoon " kan sporten
allereerst van harte! ik douchte me wel af na het zwemmen tijdens de vakantie omdat ik gelezen had dat je 'van onder' wel goed hygienisch moet zijn (zonder zeep) ivm meer infectiegevaar trouwen tijdens het zwemmen kreeg ik last van bandenpijn (vond het helemala niet erg ) fijne vakantie!
Zolang je vliezen niet gebroken zijn kun je zonder problemen gewoon zwemmen, je kindje zit goed verpakt en helemaal opgesloten. Ben zelf ook een aantal keer gaan zwemmen. Ook in zee zwemmen ofzo is geen probleem.