Ik zoek deze laarzen van het merk airforce in maat 39, 39.5 of 40. Een klein weekje geleden is mijn benedenverdieping ondergelopen en deze laarzen lagen op hun kant waardoor het water erin is gelopen. Gevolg: vlekken! Ik baal er heel erg van, ik kan zie niet meer vinden. Dus weet je een linkje van een webshop waar ze nog te koop zijn dan lees ik het graag! Of heb je ze misschien liggen en draag je ze niet? Laat het me weten! Dit zijn ze en deze kleur of een donkerdere kleur maakt me niet uit.
Ja, alles al! Grr. Ze zijn onvindbaar. Opzich niet zo heel raar want het is de eindcollectie van '09. Zelfs de outlet van Batavia-stad heeft ze niet meer! *snik*
Misschien kun je ze heel donker waxen? Of zijn de vlekken zo enorm dat het niet meer te redden valt? Je zou ook nog bij een goeie schoenmaker kunnen vragen of ze ze kunnen verven in een donkere kleur? Jammer dat er niet meer aan te komen is ze zijn erg gaaf!! Succes
Bijna dezelfde, dus ook van leer, maar dan in het wit. Dus ik ben bezig ze te verven en te waxen, ziet er al goed uit! Ik ben wel bij de outlet in Bataviastad geweest en ze vertelde me dat ze alle laatste paren hebben verspreid over alle filialen en dat ze sindsdien niet meer worden verkocht. Uiteindelijk heb ik een paar van Mox (volgens mij een huismerkje van Ziengs) via ook weer een outlet gekocht. Er zijn nog zat nepperts, maar die zijn allemaal van nepleer. Dus ben heel blij met deze!