Ik ben van plan om een draagdoek van Lodger te kopen omdat onze meid graag bij mama of papa op de arm slaapt. Heeft iemand ervaring met de lodger draagdoek?? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb hem ook gehad, en Wesley vond het heerlijk. Hij sliep er lekker in, ze liggen dan in de fuetes(?) houding. Kon hem op een gegeven moment niet meer dragen omdat ie te zwaar werd. Daarna overgegaan naar de baby börn, sliep hij ook lekker in. Je mag ze beide voor een zacht prijsje overnemen van me. Nieuw zijn ze zo duur.
Ik heb hem ook en in het begin is het even wennen, maar die kleine van ons vindt het geweldig...als ze rusteloos is dan leg ik haar in de doek en dan slaapt ze vrijwel meteen
Hier vond ik het helemaal niks. Kindje lag er slecht in en was warm. Ook kreeg ik al zeer snel last van mijn rug. Hier dus geen aanrader.
Ik vind hem prima, word ze rustig van. Zolang je een goede houding houd is het niet zwaar (voeten iets uit elkaar, schuine buikspieren aanspannen en rug recht, wat ze dus leren bij zwgym) gisteren toen het regende ben ik zo met haar gaan wandelen (metparaplu)
Ik vond hem helemaal geweldig! Aan het begin was het even wennen om de juiste houding voor jezelf en voor je kindje te vinden, maar daarna kon ik er alles mee.
Mijn beste vriendin heeft een kindje van 2 weken oud en die vond hem helemaal niks. Heeft een draagdoek van bykay aangeschaft en is om.
Ik ga het proberen. Ik kan er hier in de buurt 1 ophalen voor 25 euro, niet te duur dacht ik zo. Lydia31 bedankt voor je aanbod.
HOI lodger ken ik niet , maar ik heb sinds eergisteren een bykay draagdoek en het is helemaal fantastisch , ik zit dit bericht te typen met mijn zoontje in de draagdoek , je hebt je handen vrij !! is zeker de 50 euro waard spinnekop
Gekocht en snel weer door verkocht...Me ventje en ik zijn er geen types voor...was gestoei en veel gehuil. Dan heeft het niet veel zin. Mijn advies...leen er eerst eens een...kan je misschien een weekje kijken of je het wat vind..en de kleine dame ook.
We hebben de draagdoek opgehaald en een heel gedoeom die goed om te doen. Ik vraag me nog steeds af of ik het wel goed doe. Ze slaapt er nu in maar ligt een beetje opgekruld, hoort dit zxo? Ik vraag me af of het wel goed is voor het nekje.
Zo zag het er bij ons uit, als hij er in zat. Luca vond het erg fijn en als hij krampjes had, had hij er zo minder last van. Wij vonden het een erg fijn ding.
op de site van lodger staat dat ze in het draag gedeelte tot 5 mnd kunnen of 8 kilo maar onze meid ligt er nu nog in zou dat kwaad kunnen denken jullie??? en tot welke leeftijd hebben jullie je kindjes in de draagzak gedragen??
vond hem echt super! hij ging zo mee naar het paard en boodschappen doen en kon dan al slapend de maxicosi in Ik heb hem erin gehouden tot hij 8 kilo was, toen werd hij te zwaar voor mijn rug omdat je met 1 schouder draagt. Ik had een hele lichte baby dus bij mij lag hij erin tot hij bijna een jaar was! Daarna overgestapt op een baby bjorn, vond hij ook geweldig!
Een goed en zeer makkelijk alternatief voor de lodgerdraagdoek is een ringsling. Ergonomisch voor ouder en kind veel beter.