Die zijn niet bedoeld als permanent slaapplek zeg maar. Ivm veiligheidseisen had ik ooit ergens gelezen. Prima voor kortere dutjes, je kan m overal neer zetten. Maar ik heb ooit gelezen dat het niet de bedoeling is om een mozes mand echt als permanente slaapplek de hele nacht te gebruiken op een eigen kamertje. Ik heb dat altijd onthouden en als ik de mozes mand vergelijk met mijn ledikant, dan is er relatief weinig ventilatie idd. Daarom liet ik de baby altijd overdag bijv wel in de woonkamer in de mozesmand waar ikzelf bij was. S nachts in zn ledikant met een mooi hemeltje. Zo ga ik het straks weer doen.
Hier hebben ze er beide s nachts ingeslapen, wel naast ons bed. Maar die is ook niet zo dicht als op die foto van jou. Ik heb er ook geen doek of iets in, dus denk dat het per mandje verschilt!
Ja kan idd, maar ik weet wel dat die van mij behoorlijk dicht is en ook relatief klein. Ze kunnen zich hier prima alleen in onder dompelen met alleen deken. Of hoe zeg je dat. Ik zou geen oog dicht doen de hele nacht alleen op hun kamer in zo'n dichte mand.