Met wat moeite ga ik mijn prachtige wieg verkopen. Er komt hier nooit geen 3de en ik zal niet weten wat ik er nog mee moet.. Mijn mooie mozeswiegje, maar 12 weken gebruikt en dus nog zo goed als nieuw. Alles bij elkaar (beddengoed, dure matras etc) heeft een waarde van 275 euro. Voor een goed bod mag hij weg. [FONT="]Mozes mandje [/FONT] [FONT="]Een mozes mandje is ideaal voor de eerste maanden omdat het een geborgen omgeving geeft om te slapen. Daarnaast heb je als ouder(s) de flexibiliteit om te kiezen waar je baby slaapt.[/FONT] [FONT="]Henri en Fleur zijn de trouwe vriendjes van je kindje met dit schitterende mozes mandje waarbij ivoor, beige en paars worden gecombineerd tot een stijlvolle en chique geheel. De luxe donkerbruine mand is gemaakt van gevlochten wilgentakken en voorzien van leren handvatten. [/FONT] [FONT="]Kenmerken[/FONT][FONT="]:[/FONT] [FONT="]Het mandje is voorzien van een Nederlands keurmerk en voldoet aan alle veiligheidseisen[/FONT] [FONT="]Inclusief kap, bekleding van de mand, (decoratief) dekentje en handvatten [/FONT] [FONT="]De kap is verstelbaar[/FONT] [FONT="]Alle bekleding kan in de wasmachine[/FONT] [FONT="]Te gebruiken vanaf de geboorte tot een kindje zelfstandig kan omrollen en/of rechtop zitten[/FONT] [FONT="]Afmeting mandje: (H)27,9cm x (B)47cm x (L)83,8cm[/FONT] Er zit een Deluxe matras in, de beste die erbij te bestellen is. Volledig schoon en in perfecte staat