Pittig eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwebbels, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Mag je pittig eten als je zwanger bent? Ik ben namelijk helemaal verzot op pittige sauzen en pittig eten. Ik eet bij heel veel chilisaus bijvoorbeeld. Ik hou ook super erg van sambal

2. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ja hoor dat mag, daar is geen enkel bezwaar tegen. ;)

3. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Als jouw maag het aan kan (ik krijg namelijk van dat maagzuur als ik pittig eet) dan gewoon lekker doen.

Liefs Mariska

4. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Lekker!
    Vooral doen!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik kon er niet meer tegen in het begin maar nu weer wel !
    heb net een pizza met salami en pepers op ! is pas weer de 2e keer in al die weken maar mmmmmm genieten hoor

6. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    heb ik ook altijd gedaan hoor, gewoon lekker doen!

7. Niet meer actief

Ja, nasi met veel sambal.
    Heerlijk!

Gewoon eten hoor ;)

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja hoor, moet volgens mij inderdaad ook gewoon kunnen. Ik blijf in ieder geval ook gewoon lekker pittig indiaas en indonesisch eten. Heerlijk toch!

Kan me ook niet voorstellen dat ze bv in india ook niet pittig eten tijdens zwangerschap. Volgens mij gaat het er gewoon om waar je zelf tegen kan en wat je gewend bent.

9. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Hier ook 1 die ook flink van sambal houdt. Gewoon blijven eten!

10. Writer

Writer Niet meer actief

hier ook eentje gek op pittig en dat deed ik ook tijdens zwangerschap vam dochter niks aan de hand
    met borstvoeding zou ik op passen

11. Oopsie

Oopsie Actief lid

23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    Als je tijdens de zwangerschap veel pittig hebt gegeten, dan kan je dat tijdens de borstvoeding ook gewoon doen. Kindje schijnt het dan al wel gewend te zijn....

Als je tijdens de zwangerschap nooit iets pittigs hebt gegeten en je doet het in de borstvoedingsperiode wel, dan kan het kindje krampjes krijgen.

12. Niet meer actief

het mag maar houd er rekning mee dat je maag wat gevoeliger kn zijn tijdens een zwangerschap,en dat het zomaar kan dat j nu niet goed word van al dat pittige eten...

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hier ook wild van pittig en kruidig eten, maar het smaakt me op het moment niet. Een week geleden, nog net voor ik wist dat ik zwanger was had ik soep die ik normaal heerlijk vind en ik vond het veeel te pikant. Volgens mijn man was het precies zo als anders. Maarja ook smaakwijzigingen horen erbij. Wel heb ik heel veel zin in knoflook, het liefst overal doorheen. Dat kan toch wel als je zwanger bent?

Lientje

14. Niet meer actief

knoflook = geen probleem

Deel Deze Pagina