Begin juli hebben we een bruiloft, alleen feest 's avonds. Verder vieren we ergens deze zomer onze 100 jarige verjaardag (hele gezin ) en dan wil ik waarschijnlijk dezelfde jurk aan.. Kan deze voor een bruiloft? Lady V Hepburn Birdcage Dress in Green
Als je deze style normaal ook draagt kan hij prima! persoonlijk zou het mij absoluut niet staan en is het mijn style niet maar de jurk ansich is prima!
Ja, mooie jurk! Zou me inderdaad wel afvragen of je deze jurk daarna nog vaker gaat dragen en of deze stijl bij jou past.
Heel leuk! Als je uit meer van dit soort jurkjes wilt kunnen kiezen kun je ook eens kijken op www.topvintage.nl Daar hebben ze veel meer van dit soort modellen in diverse kleuren. Wellicht ook kleurtjes die daarna makkelijker met een vestje te dragen zijn.
Wow, geweldige jurk! Zeker doen! En wat een leuk idee om jullie 100e verjaardag te vieren. Die ga ik onthouden voor over een paar jaar.
Vooral verliefd op het lieve patroontje En of dit soort jurkjes me staat zal ik nog uit moeten vinden.. Ga hem dus maar bestellen.. Thnx
Moet natuurlijk ook maar net uitkomen Ik heb het idee ook ergens gehoord en toevallig komt het dit jaar bij ons zo uit..
Super leuke jurk! Misschien wel even kijken of je er eventueel een bijpassende bolero of vestje erbij kan krijgen voor het geval het wat kouder weer is? Ik weet niet wanneer die bruiloft is?
Echt super gaaf jurkje!! Doen!! Vindt die link ook helemaal geweldig. Jammer dat ik t postuur er niet voor heb
Wauw! Hele mooie jurk! Als jij gast bent op mijn bruiloft zou ik dat ook echt zeggen, vind hem beeldschoon!