Hallo, ik ben nu bijna 7 weken zwanger en heb sinds gisteravond wat bruin verlies, is dit normaal in het begin van de zwangerschap?
De vk zal waarschijnlijk zeggen dat het veel voorkomt en zolang je geen helderrood verliest en geen pijnlijke krampen hebt dat er niks aan d ehand is.. ik heb t 1 x geahd en toen werd t een mk..en 1 x gehad en toen betekende het niets..was t wat oud bloed.. probeer je niet te veel zorgen te maken.. al is dat al moeilijk genoeg.. en bij onzekerheid gewoon je vk bellen. bij 7 wk zou je een mooi hartje kunnen zienop een echo. dat neemt veel onzekerheid weg natuurlijk..
Ik had het ook met 7 weken, en daarna weer met 9 weken. Ik verloor zelfs stolsels! Maar daarna steeds een goede echo gehad! Dus het hoeft niks te betekenen. Sterkte!
Hoi C85, ik had ook bruinverlies bij 6-7 weken bij mij hield het 3 dgn aan en toen 2 dgn niets en toen weer 1 week lang. Daarna hield het op en bleef het weg en ik heb een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Je maakt je nu erg zorgen dat deed ik toen ook maar blijf positief denken, het kan innest.bloed of oud boed zijn. Ook kan het zijn dat je baarmoedermond een beetje bloed en dat dat er dan bruin uitkomt. Dit is mij door de vk verteld. Succes!
Hai meid, Ik heb het bij 13 wkn gehad....was oud bloed, zou me niet gelijk zorgen maken hoor waarschijnlijk is het bij jou ook gewoon oud bloed, positief blijven!
Hoi allemaal, dank je wel voor jullie reacties! Het is nu eigenlijk alweer zo goed als weg! Eigenlijk weet ik wel dat je je niet meteen zorgen hoeft te maken! Maar ja tis zo spannend allemaal! Jullie ook srerkte met jullie zwangerschappen!
Helaas is het misgegaan.. Hadden een echo bij bijna 10 weken zwangerschap, bleek dat het al gestopt was bij bijna 7 weken. Ben nog wel al die tijd ziek geweest en dus in de de hele tijd gedacht gewoon zwanger te zijn. Symptomen voelen wil dus blijkbaar ook niks zeggen, of het wel of niet goed zit. We gaan weer verder, maar het is nu wel bij mij eerst zien en dan geloven. Je lichaam houdt je goed voor de gek zo. Succes allemaal met de zwangerschappen.
ah gatsie meis,wat naar!! Heel veel sterkte! En ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn van een mooi wondertje en alles goed gaat, knuffel