He mensen ik had me vannacht toch een rare droom! Het ging zo een vriend van ons heeft pas geleden een eigen zaak geopend. En daar ging het dus ook over maar op een hele andere plek daar hadden we duss het openings feest. De hele avond waren hij en ik al met aan het flirten en ik vond hem steeds aantrekkelijker worden. Uiteindelijk stonden we stiekem te zoenen. Later op die avond vonden we elkaar steeds leuker hij leidde mij persoonlijk door zijn nieuwe zaak heen. Hij liet me alle spannende plekjes zien . Toen het feest afgelopen was en iedereen druk aan het schoonmaken was. Waren wij de zolder aan het schoonmaken. Maar daar bleef het niet bij al snel waren we aan het zoenen en het duurde niet lang voordat onze kleren ook uitgingen. Daar lagen we dan op de zolder ik met onze beste vriend. Op het moment dat wij daar druk bezig waren hoorde ik de trap. Er kwamen mensen boven dus snel de kleren aan en weef schijnheilig schoonmaken Nou dat was dus heel raar. Moest toch wel even lachen want ik zie mezelf niet echt met onze beste vriend rampestampen Haha Meer mensen z'n rare droom gehad??
Haha, dromen zijn leuk!! Mijn schoonmoeder heeft me gisteren een leuke droom verteld. Ze droomde dat ons toekomstige kindje met 1 week kon lopen en met 2 weken kon praten, ze zag precies hoe ons kindje eruit gaat zien en dat het een meisje zou gaan worden. Ze is er vast veel te veel mee bezig dat ze oma gaat worden
Haha ja soms zitten er zulke rare tussen haha toen ik nog zwanger was had ik er echt heel veel zoo raar haha
Ik droom eigenlijk niet op het moment, tenminste niet dat ik het nog weet Weet wel dat een vriendin van mij elke keer zegt dat ik 28 mei ga bevallen, terwijl de uitgerekende datum 28 juni is. Heb al gezegd dat ze in haar droom beter op de kalender moet kijken
Ow soms droom ik ook zo gek! Vannacht droomde ik dat ik niet met mijn vriend wou trouwen, terwijl we al voor het altaar stonden.. Dus toen moest ik van onze familie ter plekke gecremeerd worden.. Maar ik mocht dan wel eerst een verdovingsspuitje tegen de pijn Tja...
Ik droom vaak de vreemdste dingen. Haal ook iedereen erbij die ik er maar bij kan halen (die niets met elkaar te maken hebben) Maar meestal zit er wel een reden achter. Kan nu alleen geen goed voorbeeld bedenken. Had vroeger wel altijd als ik ziek was steeds dezelfde nachtmerrie. Nu heb ik af en toe nog wel eens zo'n droom die ik vroeger ook droomde. Waarom zou dat zijn eigenlijk?
Hier vannacht ook een rare droom. Droomde dat ik moest trouwen met een dikke man zonder ogen, heel apart. Uiteindelijk wilde ik niet en probeerde hem ergens achter te laten maar hij vond me later weer. Wat zou dit kunnen betekenen?
Ik droomde laats dat ik zwanger was van een 3ling (heb een mirena) 1tje werd er te vroeg geboren en die andere 2 bleven nog even zitten. Vond die droom zo verschrikkelijk heb 3 kinderen doe bijna alles alleen en dan komen er in een keer nog 2 bij!!!! Heel mijn bed was nat echt zeik nat moest zelfs schone lakens erop zetten. (ben die dag erna maar een test gaan halen haha)
Haha eerder had je bij q-music dromendokter bart die kon je bellen als je raar had gedroomt en hij legde dan je dromen uit .. Nou het lijkt mij ook wel wat dat iemand mijn dromen uitlegt haha
Ik onthoud weinig dromen, en als ik ze onthoud dan blijven ze ook de hele dag in mijn hoofd zitten. Zo weet ik nog wel dat ik vroeger na het overlijden van mijn opa een enge droom heb gehad dat iemand mij een mes in mijn rug stak. Ik lag buiten op het gras op mijn buik. Die droom is nog vaak terug gekomen. Zulke dingen blijven je hele leven bij je
Ik droom de laatste week alleen maar over mensen die niet meer in mijn leven zijn, snap er geen snars van... Bedoel niet alleen de mensen die zijn overleden maar ook mijn ex-en bv en mensen waarmee ik het contact heb verbroken. Ik dacht dat ik er nu toch wel een beetje klaar mee was
Ik denk dat het lang duurt voordat het slijt. Ik heb ook reeds gebroken met een goede vriend, mis hem nog elke dag