Ons zoontje heeft een tijdje terug een ongelukje in de auto gehad, nou, auto goed uitgeboend en alles. Nu lijkt de lucht toch niet verdwenen en zitten we echt met onze handen in het haar (en de ramen zoveel mogelijk open). Heeft iemand ervaring met het verwijderen van deze lucht, of moet dit door een bedrijf gebeuren? We weten het echt niet meer. Alvast bedankt voor de reacties.
Met biotex een emmertje aanmaken, goed boenen en daarna een plantenspuit met een laagje azijn aanmaken met water dat eroverheen spuiten en als het goed is, is de urinelucht dan weg! Groetjes
Nee, wel gewoon sop in de bekleding en laten drogen met het mooie weer. Sop lijkt me dan toch agressiever dan febreze? Is het proberen waard.
Nou wij hebben het hier vorige week op de bank gehad, en stonk vreselijk. Ik heb warm water met een flinke scheut azijn de bank helemaal afgeboend. Het stinkt nu niet meer.
Nee dat niet haha maar me dochter had een ongelukje gehad op de bank en toen ben ik gaan zoeken op internet en dat kwam eruit dus ik dat gelijk gedaan en het helpt echt hoor Groetjes
Schoonmaak azijn met water vermengen. Bij de action heb je ze ook in lavendelgeur en nog een geur. Blauw en paars fles. Die ruiken net even wat lekkerder dan gewone azijn
Febreze is echt goor. Azijn weet ik niet, maar mocht het niet werken dan zou je ecodor eens kunnen proberen. Dat spul haalt zelfs kattenurine uit stoelen/banken.
Ik gebruik Vlekweg van Beaphar, te krijgen bij de dierenwinkel. Is eigenlijk een middel tegen dierenurine, maar werkt ook prima bij ongelukjes van kinderen.