Vreemd,ze zullen uiteindelijk toch een kinderwagen moeten kopen lijkt me... Maargoed laten waaien en verkopen aan iemand anders!
Ik heb eens gehad dat mijn zoontje van toen 7 zijn complete Thomas de Trein-baan op MP had gezet. Hij was aan het sparen voor een Ipod. Het bieden ging echt als een speer, niet normaal. Uiteindelijk belde een vrouw die aangaf dat ze het echt heel graag wilde hebben, maar dat ze echt niet meer kon betalen dan het hoogste bod wat er al op was gedaan, 90 euro. Tsja, telefonisch geef je toch ook wat makkelijker toe, dus ik nog gezegd dat ik even met mijn zoontje van 7 moest overleggen, want het was van hem en dat hij hard aan het sparen was voor een Ipod. Hij ging akkoord, dus ze zou de volgende avond om 7 uur de trein komen halen. Het ventje natuurlijk helemaal door de dolle en die wilde natuurlijk niet naar bed tot zijn trein was opgehaald. Nou, je raadt het al.....die is niet meer op komen dagen. Uiteindelijk om half 9 heb ik haar mobiel gebeld, kreeg ik de voicemail. Nog een mailtje gestuurd en een sms'je, maar nooit meer een reactie gekregen. Zo onbeschoft! Mijn zoontje natuurlijk in tranen. Grrrrrr! Uiteindlijk had ik mijn frustratie op Facebook geuit en toen bleek dat een vriendin een treinbaan zocht voor haar zoontje en heeft hem dus van ons gekocht, maar toch, zoiets doe je toch niet! TS, veel succes met de verkoop verder! Hopelijk komt de volgende koper wel netjes zijn afspraken na!
Zo heb ik ooit iets op mp gezet en de volgende dag uit m'n werk had ik 8 (!!) e-mails in m'n box, of ik please please please ff zsm wilde reageren want ze hoorde maar niks. Ze bood in iedere mail 5 euro meer. Ik heb alle mails met verbazing zitten lezen want iedere mail werd ze ongeduldiger. Waarom ik nou niet reageerde snapte ze niet. Ik heb heel vriendelijk en dringend verteld dat er ook mensen zijn die moeten werken voor de kost en dat ik daarom niet kon reageren. Vervolgens kreeg ik een mail dat ik m'n hele laptop in een klein gaatje kon stoppen Je hebt er idioten bij......
Dees Wat rot dat je voor niks hebt zitten wachten. Verhaal van de mensen klinkt vreemd, maar hoe dan ook, fijn dat je nu weet dat zij het iig niet zullen komen kopen. Kun je met een gerust hart door met de volgende koper. Ik heb het laatst met een MC Mila buggy gehad. Ik kwam het meteen de dag erna halen en de vrouw vertelde toen dat ze hem al twee keer eerder verkocht had en dat die mensen nooit zijn komen opdagen. Ik snap daar niks van. Zelfs als ik mijn arm zou breken of wat dan ook, zou ik er echt wel aan denken om in ieder geval te proberen iets te laten weten. Iemand anders kan ook altijd even via MP een berichtje sturen voor je toch?
Gelukkig ben ik niet de enige met vreemde bizarre verhalen Het vervelende is gewoon dat je zit te wachten op iets wat dus niet komen gaat. Ik zal vandaag de advertentie eens opnieuw plaatsen.
Ik had laatst op schoenen geboden,ik kreeg een mailtje dat de schoenen voor mij waren maar of ik eerst even op msn wilde komen,dat vond ik ook zo raar.Heb er gewoon niet meer op gereageerd dat doe ik dus niet he.
Dees@ De laatste keren dat wij wat op mp hadden staan grote en kleine . heeft het lang geduurd voor er wat weg ging . Paar keer dat er iemand zou komen , maar nee dus zat ik dan te wachten. Ben het wel kwijt geraakt maar voor veel minder geld dan zij zouden geven. Of iemand die mijn verzameling dolfijnen wou maar nooit geweest . staan hier dus nog . Zo nog meer dingen , mis dat we het nog eens proberen . Je hoort vaak niks meer , even boos en dan gewoon laten waaien.
Is toch echt bizar hé, die verhalen over MP... Het is een goede uitvinding maar je maakt er ook dingen mee, ongelofelijk!
Zo irritant. Ik heb ooit 5 keer 6 stoelen gratis weggeven en dus 5 keer zijn er verschillende mensen NIET langsgekomen. Zo vervelend. En het was gratis he! En dan ook niet afbellen of bericht sturen :x zit je daar te wachten