Ik denk het met jou. Vervelend t.s. Daarom koop ik nooit iets via maktplaats. Wel als ik het kan ophalen of het hier aan de deur afgeleverd word. Met andere worden ik doe me spullen of koop me spullen binnen een straal van 10 van mijn woonplaats. Hoor te vaak dat het mis gaat.
Uh..kijk eens op Marktplaatsoplichting.nl Succes, hoop dat het toch allemaal mee gaat vallen voor je!
niet alleen op marktplaats word je opgelicht ook hier op zwangerschapspagina iemand die beweerde mij geld gestort te hebben en vroe of ik iets snel op wilde sturen omdat ze het nodig had ze mailde mij dat het van haar rekening af was nou ze moet nu nog betalen ben blij dat ik het niet verstuurd heb naar haar voor ik het geld binnen had!
Meen je dat nu? Dan vraag ik me af ( zonder dat je namen hoeft te noemen hoor): is dat dan iemand die al honderdduizend berichten heeft zeg maar of iemand met net 3 toevallige berichtjes. Iedereen begint met 1 bericht, maar zou nooit iemand opsturen met weinig ( zeg 10 ofzo) berichtjes. Maar iemand die actief is zou ik ook vertrouwen.
Heb je al eens op een zoekmachine de naam ingevoerd van de verkoper ? Helaas gebeurd het erg vaak. Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe altijd mazzel heb gehad
in deze tijden snap ik echt niet dat je van te voren geld overmaakt je hoort zoveeel verhalen ik laat dus alles onder rembours bezorgen wil de verkoper dat niet dan heeft hij of zij duidelijk een andere planning en koop ik het product niet, NOOIT geld storten voor je iets tastbaars in handen hebt sorry hoor maar bij dit soort oplichtingszaken ben je toch echt zelf bij, er word ook op marktplaats voor gewaarschuwt en dit wéét je toch inmiddels de tijd van het goede vertrouwen is voorbij idd is het anders met mensen bijv hier op het forum ( lees wel mensen die echt bwvs verslaafd zijn aan dit forum) maar diezelfde mensen zouden m.i niet moeilijk doen om een rembours ( geen pakketje geen geld, geen geld geen pakketje) dus veiligste voor beide partijen
mamaatjevan5,dan zul jij weinig kopen denk ik? Niemand op marktplaats zal eerst een pakje opsturen en dan pas geld krijgen. Ik verkoop zelf ook wel eens wat en wacht eerst totdat het geld binnen is hoor! Niet meer dan normaal. En als ik iets in het buitenland koop dan betaal ik met paypal want als de koper het niet verstuurd krijg ik m'n geld nog terug. Andersom dus ook helaas.
nee ik ga ook niet eerst sturen en dan wachten op mn geld, zo is het altijd geweest. eerst geld dan versturen en anders rembour alleen kost dat wat meer. Je kan ook wel zien hoelang iemand al op mp staat en meerdere advertenties heeft staan. maar idd ben ook wel benieuwd, is het dan iemand die al een hele tijd member is met 1000+ berichten of iemand die net 30 berichten geplaatst heeft. Nougoed is en blijft vervelend! met een klein bedrag durf ik het na wat huiswerk nog wel aan maar grote bedragen nee dan haal ik het op!
Na nu breekt me klomp, ze doet ook nog eens vreselijk aso en onaardig!! Wat een personen heb je zeg, ben helemaal pissed off nu. Haar reactie, op mijn email dat ze het of maandag verstuurd, of dat ik mijn geld terug krijg: Dan maar lekker niet mevrouw. Zoek het uit. Je krijgt je geld terug maar eerst wacht ik me bankafschrift af om te kijke of je het ooit wel gestort heb. En ik maak zelf wel uit of ik dinge op marktpkaats verkoop of niet
Maar zo veilig is dat ook niet hoor.. Je mag niet voor betaling het pakketje open maken. Soms zit er een baksteen ofzo in en dan sta je.
nou lekker mens om zo te reageren. Nu zou ik er ook een mailtje achteraan doen, dat als ze het niet snel terugstort dat je dan aangifte doet van oplichting. Moet jij eens kijken hoe snel ze nu reageert. Want na dit 2e bericht denk ik niet meer aan oplichting, maar aan een muts die niet weet wat internetbankieren is en eigenlijk niks te zoeken heeft op mp.
Nee, maar wel 15 euro kwijt die je moet betalen aan het onder rembours verzenden, óók als de ander het pakketje niet aanneemt
Mijn reactie: Doe eens even normaal zeg, ik heb het geld al op 31 maart overgemaakt. Dit is echt heel ongebruikelijk voor martkplaats, je bankafschriften afwachten. Zoiets duurt 3 weken! Ik wil zsm mijn geld terug, anders geef ik je aan voor oplichting, want dit is niet gezond. Haar reactie daarom: Hahahaha je gaat je gang maar met je oplichting, als we zo gaan doen krijg je niks terug. Ik wacht eerst me bankafschriften af. Doei Wat een domme lompe tering koe zeg, grr kwaader dan dit kun je mij niet krijgen. Buiten dat ik gewoon betaald heb op 31 maart, nog een grote bek ook!
hoi ik heb laatst ook zoeits gehad, ik had geboden , geld overgemaakt en hoorde helemaal niks meer van dr, ben dr toen eens gaan googelen en zag dat haar naam tevoorschijn kwam op een marktplaatsopgelicht site...heb dr toen ook een mail gestuurd waarin ik dit vertelde en toen reageerde ze ineens...dat ze al die mail die ik gestuurd had niet had ontvangen (jaja was steeds zelfde mailadres want t waren steeds replies) maar uiteindelijk met veel pijn en moeite heeft ze 1 van de 2 dingen die ik bij haar gekocht had verstuurd.... ik ben heel benieuwd hoe diegene heet bij wie jij wat gekocht hebt....of t dezelfde is...
Is het niet zo dat als je via internetbankieren hebt betaald, dat je je geld terug kan laten storten via je bank? Of in ieder geval een verzoek doen tot?? Sterkte en hoop dat je je geld terug krijgt
storneren kan ik dit geval niet, ik had het dezelfde situatie en laatst uitgezocht...helaas... maarre komt ze uit oosterwolde toevallig?????